31 Reacties

5 jaar geleden

Welke slechte reacties heb je gevonden? Ik heb toevallig 3 dagen geleden deze capsule ook gebruikt en niks te klagen. Wat zou je willen weten?

5 jaar geleden

Vroeger nog nodig gehad. Na 2 dagen was de jeuk weg. Geen klagen over gehad.

5 jaar geleden

Je bedoelt canesten gyno? Werkt prima hoor. De capsules en tablet is 1e keus bij zwangerschap. Ik heb ze 3x gebruikt. Had hiervoor nog nooit een schimmelinfectie gehad. Maar het is wel belangrijk om te weten of je idd een schimmelinfectie hebt anders werkt het niet

5 jaar geleden

Welke slechte reacties heb je gevonden? Ik heb toevallig 3 dagen geleden d ...
Pijn Extreme jeuk Branderig gevoel Dus ik ben een beetje bang voor wat me te wachten staat. Maar fijn om te lezen dat jij geen klachten hebt gehad! Dat stemt me een beetje hoopvol 😇

5 jaar geleden

Reactie op 19Laura85

Je bedoelt canesten gyno? Werkt prima hoor. De capsules en tablet is 1e ke ...
Nee gyno daktarin is anders en net iets sterker, canesten gyno kan je kopen bij de drogist/apotheek en gyno daktarin niet. Maar ik heb het tijdens mijn zwangerschap ook gebruikt de gyno daktarin en het ging gewoon goed.

5 jaar geleden

Reactie op 19Laura85

Je bedoelt canesten gyno? Werkt prima hoor. De capsules en tablet is 1e ke ...
Op het doosje staat Gyno dakterin. Via de huisarts voorgeschreven gekregen. Ik weet bijna zeker dat het een schimmel infectie is. Dus ik wacht het rustig af. Voor m’n zwangerschap ook nooit last van gehad.

5 jaar geleden

Ik heb de zalf gehad in het verleden. Werkte prima.

5 jaar geleden

Reactie op bp

Pijn Extreme jeuk Branderig gevoel Dus ik ben een beetje bang voor wat me ...
Ik las zoiets in de bijsluiter ook ja. Ik heb daar zelf totaal geen last van gehad gelukkig. Wel wat jeuk en vreemde afscheiding maar dat was er ook al door de schimmelinfectie dus kan niet zeggen waar het van kwam. Werd door de capsule in ieder geval niet erger! Nu 3 dagen verder en het gaat een heel stuk beter (lees; nagenoeg weg). Zwelling van schaamlippen is ook enorm afgenomen.

5 jaar geleden

Reactie op bp

Pijn Extreme jeuk Branderig gevoel Dus ik ben een beetje bang voor wat me ...
Hee hoi! Ik was 1 van die sufferds die dus bovenstaande klachten kreeg. Om 22:30 uur ingedaan en on half 2 snachts stond ik onder de douche om alles eruit te spoelen. Ik vond het middel erger dan de kwaal 😅 Hierna gewoon weer goed kunnen slapen en nergens last meer van gehad 😊 Het was maar even rot en vervelend, daarna nergens meer last van gehad! ✌🏼

5 jaar geleden

Ik las zoiets in de bijsluiter ook ja. Ik heb daar zelf totaal geen last va ...
Fijn om te lezen! Ik moet ook donderdag naar het ziekenhuis en krijg dan ook inwendig onderzoek, dus misschien zie ik ook daardoor wel op tegen de bijwerkingen 😂 Maar ik wacht het dus maar rustig af wat er gaat gebeuren. Vind het iig fijn om te lezen dat er ook dames zijn zonder bijwerkingen 😊

5 jaar geleden

Ik las zoiets in de bijsluiter ook ja. Ik heb daar zelf totaal geen last va ...
Fijn om te lezen! Ik moet ook donderdag naar het ziekenhuis en krijg dan ook inwendig onderzoek, dus misschien zie ik ook daardoor wel op tegen de bijwerkingen 😂 Maar ik wacht het dus maar rustig af wat er gaat gebeuren. Vind het iig fijn om te lezen dat er ook dames zijn zonder bijwerkingen 😊

5 jaar geleden

Ik heb (voor mn zwangerschap) een aantal keer gyno daktarin gehad. Was altijd erg blij mee. De huisarts waar ik nu zit zegt altijd dat je eerst vd drogist (canesten) moet proberen, maar dat doet het gewoon vaak niet bij mij. En met gyno daktarin was ik altijd goed en snel van mn klachten af.

5 jaar geleden

Reactie op Mariska89

Ik heb (voor mn zwangerschap) een aantal keer gyno daktarin gehad. Was alti ...
Canesten word toch afgeraden als je zwanger bent? 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Deryaa

Nee gyno daktarin is anders en net iets sterker, canesten gyno kan je kopen ...
Ohhh dat klinkt interessant. Ga die eens even opzoeken. Mijn huisarts schrijft niet zo snel iets voor nl.

5 jaar geleden

Had ze ook wel eens gekregen nou ik hoef ze echt niet meer! Brand enorm, jeuk.. gatsie. Had meer last van een reactie op de capsule ipv de infectie zalf. Ik gebruik liever de zalf.

5 jaar geleden

Nou inmiddels anderhalf uur verder en idd vrij veel jeuk 🙈 Voor de dames onder ons die zalf hebben gekregen, welke hebben jullie gekregen? Want ik heb ook zalf erbij gekregen.

5 jaar geleden

Ik heb zo ongeveer al mijn hele zwangerschap een schimmelinfectie 😞. Meerder keren gyno daktarin capsules gebruikt en dan was het 1 of 2 dagen weg en daarna begon het weer. Had geen last van de capsule zelf, maar heeft ook niks geholpen, Kreeg bij de gynaecoloog ook verder steeds als reactie dat het erbij hoort 🙄

5 jaar geleden

Voor mij werken ze niet, ik krijg er zelfs meer klachten door. Ik krijg altijd fluconazol, dat is een orale tablet tegen schimmels. Gelukkig nu al lang geen last meer gehad..

5 jaar geleden

Voor mij werkt dat totaal niet , kreeg er ook meer “last” door ! Kreeg van de huisarts zelf daarom een capsule om oraal in te nemen , dat werkte voor mij prefect!

5 jaar geleden

Voor mij helpt het goed!