9 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb net het vrijgezellenfeest van mn zusje gehad. We hebben een dikke dames schilderles gehad en zijn daarna ergens gaan eten. Kon dus allemaal uit elkaar, geen enkel probleem. Ook wanneer je met een grote groep gaat eten samen kunnen ze je wel uit elkaar zetten.
Overigens toont onderzoek aan dat je als zwangere juist minder risico loopt besmet te raken en zijn de baby's van moeders die corona hebben gehad net zo gezond geboren.
Ik zou zeggen dat juist als je het zelf organiseert je de controle kunt houden op ho茅 het er aan toe gaat. Lijkt me de meest handige positie om in te zitten! 馃槈
Ik hoop dat de situatie tegen die tijd verbeterd is en er niet 茅cht een grote 2e golf aankomt..
5 jaar geleden
Ik zou het denk ik ook niet doen. Net wat je zegt. De cijfers stijgen weer en die besmettingen loop je juist makkelijk op bij dit soort gelegenheden. Corona krijgen tijdens je zwangerschap lijkt me echt vreselijk. Gezondheid boven alles. Succes.
5 jaar geleden
Mijn eigen vrijgezellen was in mei dit jaar, maar door corona zag die er wat anders uit. Mijn vriend en ik kregen een grote doos met allemaal opdrachten (elke opdracht was geld waard) en aan de hand van de uitgevoerde opdrachten werd dan bepaald hoeveel geld we in de avond aan deliveroo mochten opdoen. Dit was heel fijn! En toont ook dat in deze tijden er wat creatief moet omgesprongen worden. Plannen is niet echt mogelijk. (Iedereen van de vrijgezellen kon ook meevolgen omdat we alles op een Instagram account moesten posten) bespreek je zorgen eens met de bruid? Hoe ziet zij dit?
5 jaar geleden
Moeilijke situatie inderdaad, moeten jullie echt lichamelijk contact maken bij de activiteiten en de vriendinnen van Belgi毛 hoef je geen hand te geven of knuffel?
Ik heb zelf een babyshower van een vriendin binnenkort maar we knuffelen elkaar niet en hebben gewoon redelijke afstand in het restaurant dus ik ben van plan om wel te gaan. (mits ik die dag mega misselijk ben want dan heb ik er geen behoefte aan.)
Maar als je angst voor covid groot is kan je beter niet gaan, je vriendin zal het begrijpen. En je moeder hart is nu wel het belangrijkste. Het is mega goed dat je voor jou en je kindje kiest, dat staat nu gewoon op nummer 1. Als het niet fijn aan voelt niet doen.
5 jaar geleden
Misschien kun je het buiten vieren? En zelf goed afstand houden. Ik zou me er zelf anders niet prettig bij voelen met zo鈥檔 grote groep onbekenden...
5 jaar geleden
Reactie op MarietteD
Ik heb net het vrijgezellenfeest van mn zusje gehad. We hebben een dikke da ...
Als je Covid krijgt en je hebt de pech dat je het heel ernstig krijgt met dagenlang hoge koorts en je moet zelfs aan de beademing.. lijkt me geen risico dat je wilt lopen en al helemaal niet als je zwanger bent. Mijn familie woont in Brabant en die hebben gigantisch veel mensen om zich heen verloren. Geen virus om licht over te denken, niemand weet nog precies wat de lange termijn gevolgen zullen zijn, het is geen geintje 馃槗
Ik wil mijn eigen gezondheid 茅n andermans gezondheid niet riskeren voor zoiets als een vrijgezellenfeestje of een babyshower 馃様