21 Reacties

5 jaar geleden

Ik word in maart 41. Dit is mijn 4de kindje van mij en het eerste van mijn nieuwe partner. Ik lig nu momenteel in het ziekenhuis. Ze zijn me aan het inleiden wegens zwangerschapsvergiftiging. Voor de rest gaat het wel. Maar vind toch hoe ouder je bent, hoe zwaarder het wordt.

5 jaar geleden

Ik ben 38 en 36+5 en zwanger van de eerste hier gaat alles volgens het boekje

5 jaar geleden

November 40 geworden. Nu zwanger van mijn 2e. Het gaat goed naast de bekkeninstabiliteit. Kan niet slapen wanneer ik wil, dat scheelt natuurlijk. Maar verder geniet ik heerlijk en baal dat de tijd zo snel gaat. Jeetje mina Succes met de laatste loodjes.

5 jaar geleden

Ik ben 39 en 39 weken zwanger van mijn eerste. Ik mag zeker niet klagen. Voel me vrij fit. Wel regelmatig wakker liggen ‘s nachts en heb veel last gehad van een rib die opeens op spanning stond maar verder gaat het goed. Kleine ligt helaas wel in stuit en ik krijg volgende week een geplande keizersnede

5 jaar geleden

Bijna 38 en in week 38 van de eerste. Een droom zwangerschap tot dusver met weinig klachten. Nu laatste weken merk ik wel het gewicht van m’n buik aan einde van de dag 😆🤰🏼 doe het netjes rustig aan en dat helpt gewoon voor het lichaam 💪🏼

5 jaar geleden

Ik ben 40 en zwanger 38+2 van de tweede. Onze oudste dochter is bijna 5. Op lichte zwangerschapsdiabetes na (dieet en 4x p/d waardes prikken), een heerlijke zwangerschap. Maar nu mag van mij de kleine wel komen.

5 jaar geleden

Reactie op Carovh

Ik word in maart 41. Dit is mijn 4de kindje van mij en het eerste van mijn ...
Sterkte, gelukkig ben je in goede handen🍀💪🏻

5 jaar geleden

Ik ben 41 en 39 weken zwanger van ons derde kindje. Mijn andere kindjes (nou ja kinderen) zijn 16 en 11 😉 Dus om dit na 11 jaar nog een x mee te mogen maken is echt fantastisch 😍 Natuurlijk is er veel anders dan toen, maar ik voel me ook heel anders! Veel rustiger, merk ook dat ik veel meer kan genieten van het meisje dat in mijn buik groeit. Mijn vorige zwangerschappen liepen op kleine kwaaltjes na goed en deze verloopt op de kleine kwaaltjes ook top, dus mag ik zeker niet klagen. Kijk erg uit naar haar komst, maar van mij mag ze best nog even blijven zitten. Wat ik wel merk in verschil met mijn 2 andere zwangerschappen, is dat ik veel bewuster ben van alles. Vooral door het internet, je leest veel meer, waardoor je ook minder leuke dingen leest. Dingen waar ik me in de vorige zwangerschappen geen zorgen over maakte, of misschien het bestaan niet van wist, daar denk ik juist deze zwangerschap meer aan, waardoor ik soms wat onzekerder word. Gelukkig kan ik me daar ook goed overheen zetten en geniet ik volop van de zwangerschap.... zal mijn buik en het getrappel daarbinnen zeker wel missen, maar krijg er zoiets moois voor terug 💖

5 jaar geleden

Reactie op Anouska79

Ik ben 41 en 39 weken zwanger van ons derde kindje. Mijn andere kindjes (no ...
Lijkt veel op mijn verhaal! Zoon 16, dochter 13, nu 38 wkn zwanger van de 3e! Echt een verassing hoe stom het ook klinkt! Ik ervaar precies dezelfde dingen als jij! Succes nog he!

5 jaar geleden

Ik ben 40, zwanger van nr 4, nr 1 van nieuwe partner. Heb een prima zwangerschap maar ook hier groei een punt van zorg. Ziekenhuis wil graag snel inleiden, ik hoop dat ie zelf eerder wil komen want de verhalen over inleiden op dit forum vind ik niet om heel vrolijk over te worden. Ik merk dat je met 40 in zwangerschapsland een beetje een dinosaurus bent 😊🙄

5 jaar geleden

Reactie op Susan03

Lijkt veel op mijn verhaal! Zoon 16, dochter 13, nu 38 wkn zwanger van de 3 ...
Hey, wat leuk de gelijkenis! Leeftijd is ook maar een getal he 😉 Dank je wel iedergeval, jij ook nog succes met de laatste loodjes!

5 jaar geleden

Ik ben in oktober 44 geworden en nu 36 weken zwanger van de eerste. Op de kwaaltjes na gaat alles goed. Geen extra controle ofzo. Wel Corona gehad en met kerst beroerd. Leek even zwangerschapsvergiftiging maar wsl te veel gegeten icm een dwarsliggend kindje onder mn maag. Was fit en gezond bij begin maar merk dat het wel echt zwaarder wordt fysiek; toch een wat ouder lichaam... Mentaal voel ik me juist sterk. Laat me totaal niet gek maken.😜 Allemaal veel sterkte met de laatste loodjes!

5 jaar geleden

Ik ben 49 en zwanger van nummer 5 en 6. Heb al vier kinderen die een stuk ouder zijn en deze laatste twee zijn echt een kadootje. Ik vind het vermoeiend maar of dat komt door een tweeling zwangerschap of mijn leeftijd weet ik niet precies..

5 jaar geleden

Ik ben 39, bijna 40 jaar. Ook zwanger van mn eerste kindje. Volgende week uitgerekend. Het is het mooiste cadeautje wat ik voor mn 40e kan krijgen. Alles verloopt soepel, ik heb geen klachten, dus hopelijk gaat de bevalling ook volgens het boekje. Ik zie er enorm tegenop maar ik zal niet de enige zijn. ❤️

5 jaar geleden

Sterkte, gelukkig ben je in goede handen🍀💪🏻
Dank je wel. Ze is vanmiddag geboren. Alles goed verlopen.

5 jaar geleden

Reactie op Anouska79

Hey, wat leuk de gelijkenis! Leeftijd is ook maar een getal he 😉 Dank je w ...
Thanx!

5 jaar geleden

Ik ben 43 jaar en 34 weken zwanger van mijn eerste. Een echt wondertje door de anticonceptie heen. Ik ga het alleen doen en ben tot nu toe fluitend door de zwangerschap gewandeld. Ik heb wel veel controles ivm leeftijd en myomen. Maar die lijken gelukkig geen last te vormen om natuurlijk te bevallen. Wel is het ventje al wat groot volgens curve maar maak mij geen zorgen. Vind het allemaal reuze spannend 🥰

5 jaar geleden

Ik ben ‘pas’ 35 en zwanger van mn eerste. Bewust wat langer gewacht, ik denk dat het heel goed is om zelf écht volwassen te zijn (ik ben nu veel rustiger, zelfverzekerder en ‘verstandiger’ dan toen ik nog in mn 20’s zat) en zo helemaal bewust achter de keuze van een kindje te staan. Heb wel een gecompliceerde zwangerschap en veel pijn en klachten, dan denk ik soms weleens zou ik het makkelijker gehad hebben als ik jonger was? Maar dat verschilt gewoon per persoon denk ik. Ben zelf in elk geval erg blij dat mijn man en ik nu pas een baby krijgen nu we er zelf klaar voor zijn, volop van elkaar en ons kinderloze leven hebben genoten en nu helemaal ready zijn voor de volgende stap ❤️😊

5 jaar geleden

Ik ben 39 en 36+3 zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben alleenstaand en zwanger van een donor. Ik voel me nog heel fit, iedere dag ga ik nog een stuk wandelen of fietsen. Behalve vermoeidheid weinig last van andere klachten gedurende de hele zwangerschap. Ik vind het een hele bijzondere ervaring waar ik erg van geniet.

5 jaar geleden

Ik ben 46 en nu 35 weken zwanger van mijn derde. Mijn eerste 2 kinderen zijn tweeling en inmiddels al 21. 😁 Dit kindje is een groot cadeau! Tot nu toe voelde ik me erg goed en fit maar merk nu dat het toch wel wat zwaarder begint te worden. Ivm zwangerschapsdiabetes wordt de bevalling rond de 38e week ingeleid, mijn verlof begon vandaag dus ik ga nog heel even genieten van de rust. 😬