15 Reacties

5 jaar geleden

Ik lees mee

5 jaar geleden

Gewoon lekker laten doen! Hoort erbij! Ze gaan steeds meer de wereld ontdekken en dat doen de kleintjes door nu eenmaa alles in de mond stoppen! ☺️ Een bijtring kan je geven aan de kleine, kan ie daar lekker op sabelen

5 jaar geleden

Ik lees ook mee, mijn dochter van 12 weken zuigt ook aan haar vuist en kwijlt veel

5 jaar geleden

Mijn dochter van 9 weken doet dat ook, ik dacht in het begin dat ze haar duim niet kon vinden. Maar ik denk dat sommige babies dus Ipv de duim dan op t hele vuistje zuigen 🤷🏻‍♀️

5 jaar geleden

Mijn tweeling doet dit ook sinds 3 dagen continue. Verder hebben ze allebei ook spuitluiers en zijn ook al 3 dagen onrustig en slapen ook slecht. Kan dit een sprongetje zijn? Of misschien al tandjes?

5 jaar geleden

Ons dochtertje doet dat ook.. ze is op zoek naar haar duimpje maar die zit nog onder haar knuistje haha. Meestal word ze na een tijdje boos en dan geef ik haar een tut

5 jaar geleden

Goed om te horen dat veel babytjes dat doen 😊 Ik dacht eerst dat het hongersignalen waren maar elke keer eten geven is onbegonnen werk. 😅 Hij zit nu ook in een sprongetje, dus kan daar mss ook mee te maken hebben. Is ook wat onrustiger de laatste dagen..

5 jaar geleden

Hier ook het sabbelen sinds 9 wk

5 jaar geleden

Ze ontdekken de handjes op deze manier.. ik laat haar lekker dr gang gaan.. dr speen wil ze dan niet eens 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Naadje-s

Mijn tweeling doet dit ook sinds 3 dagen continue. Verder hebben ze allebei ...
Ja dat vroeg ik mij ook af, maar kreeg te horen van mijn omgeving dat ze geen tandjes krijgen voor 4 maanden maar ja, ieder baby is weer anders

5 jaar geleden

Ik dacht dat eerst ook! En ik geef borstvoeding dus elke keer weer aangelegd dat ik er dol van werd op een gegeven moment... Maar ik merk wel dat ze gefrustreerd raakt af en toe dus ben er nog niet helemaal over uit dat het zuigen op haar vuistje rustgevend voor haar is

5 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit ook! En heeel veel kwijlen. Was het begin van sprong2. Hele week huilen erna en ineens kwijlt hij minder maar kan hij ook dingen vasthouden en andere geluidjes maken😊 Ik laat mijn zoontje het gewoon doen

5 jaar geleden

Mijn zoontje 10 weken doet dat ook, hij probeert ook zijn vingers ( wijs en middelvinger) in zijn mond te doen en daarop te zuigen. Omdat ze te kort en te smal zijn vindt hij het uiteindelijk niks om er op te zuigen😅 . Dan probeert hij weer op een ander manier zijn vuistje te zuigen

5 jaar geleden

Onze zoon doet dat ook. Volgens de vroedvrouw een goed teken: ze ontdekken op die manier kun handen . Dus ik laat hem lekker doen

5 jaar geleden

Ja onze zoon doet dat sinds ruim een week ook. Hij is nu 9 weken. Geloof niet dat het hongersignaal is. Ook geprobeerd hem zijn duim te geven maar hij heeft liever zijn vuistje. Heeft net ook sprongetje doorgemaakt. Hij kan ook lekker wild op zijn vuistje sabbelen...net een pitbull hahaa! Ik geef borstvoeding..zo heeft hij nu een aantal keer gehad dat hij met drinken echt mijn tepel klemde tussen zijn kaken ☹ dat vond ik iets minder fijn. Ik weet niet zo goed hoe ik dat moet voorkomen.