31 Reacties
4 jaar geleden
Boekjes vind ze geweldig! Muziek instrumentjes. Keukenspulletjes. Bal, knuffels. Oh en nog meer boekjes 馃槀
4 jaar geleden
Afstandbedieningen, telefoons, tv's, kaarsen, onderzetters. Of te wel alles wat geen speelgoed is馃槀馃槀馃槀 genoeg speelgoed maar heeft mevrouw geen oog voor
4 jaar geleden
Reactie op MamavanElin
Afstandbedieningen, telefoons, tv's, kaarsen, onderzetters. Of te wel alle ...
Ik zag hem net een poging doen om een hap uit m鈥檔 plant te nemen. 馃ぃ afstandsbediening vind hij fantastisch en telefoon ook idd. Daarom toch ff opzoek naar ander speelgoed hahaha!
4 jaar geleden
Stapeltoren, autobaan (houten knikkerbaan maar dan met autootjes) xylofoon met vormpjes, vormenstoof, stapeltoren, loopauto, grote vrachtwagen met 2 auto鈥檚 erop (Little Tikes) vind hij helemaal geweldig om mee door het huis te lopen en kruipen of gooien 馃槄
Boekjes lezen 茅n slopen 馃槵
Nog een paar oude toettoet auto鈥檚 van zn grote zus gevonden vd week. Hij vindt ze geweldig, ik word ondertussen knetter van de deuntjes 馃檲
Houten puzzeltjes. De Lidl had ze voor Sinterklaas in de aanbieding. Houten puzzeltjes en muziekinstrumenten. Allemaal heel knaag- en smijtproof. Onze kleine man stopt namelijk ook alles in zn mond 馃槵
4 jaar geleden
Houten blokken, een krokodil met xylofoon en 3 houten ballen van de Lidl, stapeltoren, ringentoren, draadstalen windlicht met 2 waxinelichtjes op batterijen, lege potjes van de vitaminepillen gevuld met popcornmais (en dichtgelijmd), oude afstandsbediening, zn schoenen en een bijzettafeltje.
4 jaar geleden
Vrachtwagentje,
boerderij met geluid met allemaal poppetjes en beestje en grote tractor.
Blokken
Ballenbak
Activiteitenkubus
Toet toet auto s garage met toettoet auto s.
4 jaar geleden
https://images.wehkamp.nl/i/wehkamp/16576263_pb_01/vtech-baby-blokkenpret-kiepwagen-3417766097231.jpg?w=792
Hier is hij helemaal fan van!
4 jaar geleden
Ehm
Ik zie een lege duplo doos, een pantoffel vanuit de gang, een kussen dat van de bank getrokken is. Zo kwam ik thuis vanavond 馃ぃ馃槄 papa ruimt pas op als ze slaapt.
De duplo vindt ze iig erg geweldig.
Maar ik verstop ook gewoon speelgoed in een leeg eierdoosje.