31 Reacties

4 jaar geleden

Loopfiets, vormenstoof, duplo, loopwagentje, toet toet auto's

4 jaar geleden

Loopauto, loopwagen, stapel blokken en bakjes, kinderwagen, auto's, dozen, plastic verpakkingen, keukentje, glijbaan, zwembadje.

4 jaar geleden

Toet toet autos en zoef zoef dieren, activiteiten kubus is een favoriet, dit boek , schommel schaap dat zijn de grootste hits hier

4 jaar geleden

Boekjes vind ze geweldig! Muziek instrumentjes. Keukenspulletjes. Bal, knuffels. Oh en nog meer boekjes 馃槀

4 jaar geleden

Afstandbedieningen, telefoons, tv's, kaarsen, onderzetters. Of te wel alles wat geen speelgoed is馃槀馃槀馃槀 genoeg speelgoed maar heeft mevrouw geen oog voor

4 jaar geleden

Reactie op MamavanElin

Afstandbedieningen, telefoons, tv's, kaarsen, onderzetters. Of te wel alle ...
Ik zag hem net een poging doen om een hap uit m鈥檔 plant te nemen. 馃ぃ afstandsbediening vind hij fantastisch en telefoon ook idd. Daarom toch ff opzoek naar ander speelgoed hahaha!

4 jaar geleden

Boekjes, xylofoon, boerderij en trekker van little people, speelgoedafstandsbediening en van die trek-autootjes

4 jaar geleden

Reactie op MamavanElin

Hahahaa hier precies herzelfde

4 jaar geleden

Stapeltoren, autobaan (houten knikkerbaan maar dan met autootjes) xylofoon met vormpjes, vormenstoof, stapeltoren, loopauto, grote vrachtwagen met 2 auto鈥檚 erop (Little Tikes) vind hij helemaal geweldig om mee door het huis te lopen en kruipen of gooien 馃槄 Boekjes lezen 茅n slopen 馃槵 Nog een paar oude toettoet auto鈥檚 van zn grote zus gevonden vd week. Hij vindt ze geweldig, ik word ondertussen knetter van de deuntjes 馃檲 Houten puzzeltjes. De Lidl had ze voor Sinterklaas in de aanbieding. Houten puzzeltjes en muziekinstrumenten. Allemaal heel knaag- en smijtproof. Onze kleine man stopt namelijk ook alles in zn mond 馃槵

4 jaar geleden

Reactie op Skilic

Hahahaa hier precies herzelfde
Telefoons echt waar, dat gebeurt hier totaaaaal niet hoor 馃槼馃槀馃槀馃槀

4 jaar geleden

Reactie op MamavanElin

Hier exact hetzelfde! 1 keukenkastje vol met Tupperware etc mag ze leegtrekken, nou geweldig! Knuffels kijkt ze niet naar om 馃ぃ

4 jaar geleden

Rietjes reddenn 馃槀

4 jaar geleden

Houten blokken, een krokodil met xylofoon en 3 houten ballen van de Lidl, stapeltoren, ringentoren, draadstalen windlicht met 2 waxinelichtjes op batterijen, lege potjes van de vitaminepillen gevuld met popcornmais (en dichtgelijmd), oude afstandsbediening, zn schoenen en een bijzettafeltje.

4 jaar geleden

Vrachtwagentje, boerderij met geluid met allemaal poppetjes en beestje en grote tractor. Blokken Ballenbak Activiteitenkubus Toet toet auto s garage met toettoet auto s.

4 jaar geleden

Oe jah loopwagen en loopfiets

4 jaar geleden

Zijn keukentje, boekjes, blokken, tennisbal, onderzetters, de katten, wasmachine, pannen en natuurlijk de afstandsbediening..馃槀

4 jaar geleden

Loopwagen en blokkenwagen loopautootje dat vind zij het uitdagends hier op dit moment. De rest kijkt ze niet echt naar om. Oh ja en de afstandbediening is fascinerend speelgoed elke dag weer

4 jaar geleden

Z鈥檔 keukentje en piano en vooral alles waar die niet mee mag spelen馃ゴ馃槀 Oh en z鈥檔 hamerbank vindt ie ook heel leuk, maar dan vooral om alle stokjes eruit te trekken en door de hele kamer te gooien

4 jaar geleden

Ehm Ik zie een lege duplo doos, een pantoffel vanuit de gang, een kussen dat van de bank getrokken is. Zo kwam ik thuis vanavond 馃ぃ馃槄 papa ruimt pas op als ze slaapt. De duplo vindt ze iig erg geweldig. Maar ik verstop ook gewoon speelgoed in een leeg eierdoosje.