39 Reacties
5 jaar geleden
Gisteren heb ik NIPT-test laten doen. Ik heb ook al eens in de app gekeken, maar weet niet precies waar het zou moeten staan. Wel gaf de gynaecoloog aan dat je op de uitslag moest klikken om hem te openen. Als je het geslacht wilt weten moet je nog 1x verder klikken. Als je het niet wilt weten, moet je dus niet verder klikken nadat je de uitslag hebt gezien.
5 jaar geleden
Reactie op Jolienn_21
Gisteren heb ik NIPT-test laten doen. Ik heb ook al eens in de app gekeken, ...
Aaaaah keigoed om dit te weten! Thanks!!
5 jaar geleden
nog nooit van de app gehoord? ben ook van België.
Heel makkelijk, staan al je labo resultaten enzo in, alsook de nipt test komt er in. Vroeger dus dan dat je hem op papier krijgt! ☺️
5 jaar geleden
Reactie op Nathje
Had ik ook nooit hoor, tot ik het hier ergens las ☺️ je kan een inlog aanvr ...
ik zal dat deze week eens uitzoeken dan! merci
5 jaar geleden
Onder “documenten en beelden” kwamen bij mij 2 bestanden... eentje met het geslacht en eentje met de uitslag van de test
5 jaar geleden
Reactie op 83k
Niet alle ziekenhuizen in België zijn daarop aangesloten. Je hebt ook CoZo. ...
Nee inderdaad. Mijn werd verstuurd naar Leuven en dat stond wel in de app 🙂
5 jaar geleden
Ik heb donderdag onder berichten een bericht gekregen dat mijn staal binnen gekomen is in UZ Leuven en dat ik binnen de 7 kalenderdagen de uitslag zal kunnen lezen. Ik vermoed dus ook onder berichten? Ik heb waarschijnlijk al 100x gekeken op die app 🙈
5 jaar geleden
Reactie op Zonnebloempje86
Ik heb donderdag onder berichten een bericht gekregen dat mijn staal binnen ...
Ik heb die mail vandaag gekregen! Inderdaad bij berichten! Spannend he!
5 jaar geleden
Reactie op Melakevin
Hallo, ik heb vorige week maandag de test laten doen en daar zeiden ze mij ...
Ja hoor! Want ik kreeg een berichtje in de app dat mijn aanvraag binnen was en dat deze binnen de 7 kalenderdagen in de app ging verschijnen. Mijn bloed is vrijdag binnengedaan. Dus nog eventjes wachten 🙂
5 jaar geleden
Reactie op Melakevin
Hallo, ik heb vorige week maandag de test laten doen en daar zeiden ze mij ...
Ik denk , mocht je nu de app downloaden dat het resultaat er misschien zelfs al instaat! Want het is binnen de 7 kalenderdagen. Als je ziekenhuis ertussen staat natuurlijk! Maar er staan er heel wat in!