39 Reacties

5 jaar geleden

nog nooit van de app gehoord? ben ook van België.

5 jaar geleden

Ik hoop bij externe bronnen want daar staan de labo resultaten en de briefwisseling tussen. Als het ergens anders staat, zal ik het zelf ook niet kunnen zien.

5 jaar geleden

Gisteren heb ik NIPT-test laten doen. Ik heb ook al eens in de app gekeken, maar weet niet precies waar het zou moeten staan. Wel gaf de gynaecoloog aan dat je op de uitslag moest klikken om hem te openen. Als je het geslacht wilt weten moet je nog 1x verder klikken. Als je het niet wilt weten, moet je dus niet verder klikken nadat je de uitslag hebt gezien.

5 jaar geleden

Ik vraag me net hetzelfde af en kijk nu 100x per dag oeps.

5 jaar geleden

Had ik ook nooit hoor, tot ik het hier ergens las ☺️ je kan een inlog aanvragen via briefwisseling of als je een e id kaartlezer hebt, kan je zo inloggen.

5 jaar geleden

Reactie op Jolienn_21

Gisteren heb ik NIPT-test laten doen. Ik heb ook al eens in de app gekeken, ...
Aaaaah keigoed om dit te weten! Thanks!!

5 jaar geleden

Heel makkelijk, staan al je labo resultaten enzo in, alsook de nipt test komt er in. Vroeger dus dan dat je hem op papier krijgt! ☺️

5 jaar geleden

Reactie op Nathje

Had ik ook nooit hoor, tot ik het hier ergens las ☺️ je kan een inlog aanvr ...
ik zal dat deze week eens uitzoeken dan! merci

5 jaar geleden

Is dit alleen voor België of ook voor NL?

5 jaar geleden

Wij hebben ons via mail aangemeld. Je ziet dan de uitslag van de test. En het geslacht staat apart.

5 jaar geleden

Niet alle ziekenhuizen in België zijn daarop aangesloten. Je hebt ook CoZo.be waarop je je persoonlijke labresultaten kunt nakijken.

5 jaar geleden

Onder “documenten en beelden” kwamen bij mij 2 bestanden... eentje met het geslacht en eentje met de uitslag van de test

5 jaar geleden

Reactie op 83k

Niet alle ziekenhuizen in België zijn daarop aangesloten. Je hebt ook CoZo. ...
Nee inderdaad. Mijn werd verstuurd naar Leuven en dat stond wel in de app 🙂

5 jaar geleden

Ik heb donderdag onder berichten een bericht gekregen dat mijn staal binnen gekomen is in UZ Leuven en dat ik binnen de 7 kalenderdagen de uitslag zal kunnen lezen. Ik vermoed dus ook onder berichten? Ik heb waarschijnlijk al 100x gekeken op die app 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Zonnebloempje86

Ik heb donderdag onder berichten een bericht gekregen dat mijn staal binnen ...
Ik heb die mail vandaag gekregen! Inderdaad bij berichten! Spannend he!

5 jaar geleden

Bij documenten en beelden en bij je berichten! Bij mij uitslag na 6 werkdagen.

5 jaar geleden

Hallo, ik heb vorige week maandag de test laten doen en daar zeiden ze mij dat ik de uitslag na 2 weken gewoon via mail zou krijgen. Van zo een app ook nog nooit gehoord... Klopt dit dan wel?

5 jaar geleden

Reactie op Melakevin

Hallo, ik heb vorige week maandag de test laten doen en daar zeiden ze mij ...
Ja hoor! Want ik kreeg een berichtje in de app dat mijn aanvraag binnen was en dat deze binnen de 7 kalenderdagen in de app ging verschijnen. Mijn bloed is vrijdag binnengedaan. Dus nog eventjes wachten 🙂

5 jaar geleden

Reactie op Melakevin

Hallo, ik heb vorige week maandag de test laten doen en daar zeiden ze mij ...
Ik denk , mocht je nu de app downloaden dat het resultaat er misschien zelfs al instaat! Want het is binnen de 7 kalenderdagen. Als je ziekenhuis ertussen staat natuurlijk! Maar er staan er heel wat in!

5 jaar geleden

Welke app is dit?