70 Reacties
5 jaar geleden
Ik had ook gewacht tot ik wist wat het werd! 💙 heb nog niet heel veel aangeschaft. H&M, Zeeman, paar dingen via bol.com. Ook een website met tweedehands babykleding tegen gekomen, daar ook paar dingen besteld!
https://www.echtwelgoedkoop.nl
5 jaar geleden
Heb nog vrij weinig kleertjes gehaald. We hebben wel de grotere dingen al gehaald. Babykamer, kinderwagen, box, maxicosi, aankleedkussen. Heb 1 setje en nog 2 broekjes 😊 mijn nagelstyliste zei al alles waar trouw, rouw en baby voor staat is duur.
5 jaar geleden
Ik heb idd veel dingen gehaald bij zeeman, wibra h&m en Hema. Mijn dochtertje is nu 6 maanden. Als ik beval in februari en het wordt weer een meisje dan kan ik alles weer gebruiken.
5 jaar geleden
Ik heb ongeveer alles in de uitverkoop gekocht.. bijv. Op schattigebabykleertjes.nl of op VeePee (en dan de noppies uitverkoop). En gewoon bij fysieke kinderwinkels de 50 en 70% afwachten. Verder idd Hema. Ik koop zelf liever uitverkoop van wat betere merken dan bijv. H&m, want ik heb gemerkt dat de rek er snel uit is en de stoffen niet zo elastisch en zacht zijn.
Maar ja.. het is alles bij elkaar al snel een boel geld ja.. 😬
Als je vriendinnen hebt met kindjes kan je ook weer uitlenen aan elkaar. Dat is ook leuk!!
5 jaar geleden
En koop aub niet te veel.. Ga even na dat ze ongeveer 1,5/2mnd in een maat zitten.. Dan kun je de kleding alweer opruimen.. 😩
Mijn dochter heeft 50 niet eens gepast en is meteen in 56 gegaan.. Met 6 weken ging ze over naar 62.. Ik heb alles bewaard.. Als dit weer een meisje wordt heeft ze een heleboel praktisch nieuwe kleding...
5 jaar geleden
Reactie op Each2
Ik wacht tot ik zeker weet wat het wordt.. Met h&m zit je zelfs nog in ...
zie dat op de site van z8 nu super veel sale is op de newborn collecties. Echt leuk om even te kijken en het zijn heerlijke stofjes en de kwaliteit is top!
5 jaar geleden
Reactie op Each2
En koop aub niet te veel.. Ga even na dat ze ongeveer 1,5/2mnd in een maat ...
Jaa dit vind ik ook een lastige. Dit is mn eerste zwangerschap en heb voor nu alles in maat 56 besteld... wat vind je handig om te bestellen? Hoeveel maat 50 moet je halenMaat 62/68 wil ik pas gaan bestellen als ze er eenmaal is
5 jaar geleden
Ooooh🥰
Ik heb echt een paar leuke dingen gekocht.
Bij prenatal een shirtje uit de sale, dit gecombineerd met een vestje uit de nieuwe collectie gezien we in de winter zullen bevallen:p
En vandaag bij de zeeman 2 leuke setjes gekocht.
Bij de zeeman waar ik was hing het setje als voorbeeld klaar. Zo schattig, moest ik meenemen.
Wibra heb ik ook een leuk shirtje gekocht.
Super leuk en niet cheap ogend.
Ik koop liever iets duurder wanneer ze t langer dragen, en ik gok dat we nog wat zullen krijgen bij de geboorte als kado..
5 jaar geleden
Reactie op Blij-ei
Ooooh🥰
Ik heb echt een paar leuke dingen gekocht.
Bij prenatal een shirtj ...
Jaa klopt idd! Ik was vandaag ook bij de zeeman wat rompertjes gehaald en wilde van die broekjes halen maar helaas allemaal op.... welke maten haal jij? Ik heb vooral 56 gehaald omdat ze daar heb ik gelezen 2 maanden ong mee doen, dacht dan is het ongeveer april , begint het wat warmer te worden
5 jaar geleden
Wij willen het geslacht niet weten dus is het wel lastig. Heb vorige week een rompertje gekocht bij de prenatal met een luiaardje erop🥺 alles is zoo schattig. Het geluk van een babyboom in de familie/ vrienden dat ik veel kleding krijg op moment dat de baby's er zijn uitgegroeid. Ik koop een paar basic dingen maar niet teveel. Mijn neefje is van 1 a 2 maanden 56 naar 62 gegaan. Ander neefje begon met 50 en zit nu zelfde periode op 56. Als het een meisje blijkt te zijn word het wel shoppen geblazen omdat niet alles neutraal gekleurd is🤣
5 jaar geleden
Mijn zoontje is nu 6 mnd en heeft nu maat 74/80, heel veel kleding wat hij nog niet eens gedragen heeft van alle voorgaande maten..
5 jaar geleden
Voor alle Belgen onder ons: bij hyper carrefour 2+2 gratis actie : veel rompertjes voor 1,35 euro en als je er dus 2 koopt krijg je er 2 gratis. Dus dan komt het neer op 0,67 euro per rompertje... Wij hebben daar vandaag onze slag geslagen!
Ook nog tal van andere kledij aan spotprijzen!
Just saying 😉
5 jaar geleden
Ik ben zwanger van de tweede en heb ook nog wel het een en ander liggen dat bijna niet is gedragen. Ik merkte dat een aantal dingen al best vroeg in een grotere maat konden. Broekjes maat 50 hebben we overgeslagen, bij die leggings maakt de lengte niet echt uit.
2e hands was bij ons een uitkomst. Zeker t/m maat 62 is vaak (bijna) niet gedragen.
5 jaar geleden
Reactie op Romom
Jaa dit vind ik ook een lastige. Dit is mn eerste zwangerschap en heb voor ...
Ik had zelf 2 pakjes maat 50.. Maar wist al vrij snel dat het een grote baby werd.. Dus heb die pakjes retour gedaan en geruild voor 56.. Sommige kleding valt kleiner.. Dus wellicht als geboortepakje een mt 50 en 56 meenemen.. Verder kun je gauw genoeg bij halen hoor mocht het toch een mini mensje zijn.. Wehkamp, bol, kleertjes.com allemal vandaag besteld morgen in huis ;) rompers had ik trouwens wel echt veel van.. M'n dochter spuugde enorm en ik bleef rompers wisselen..
Het is leuk om je baby leuk aan te kleden maar vaak vinden ze het zelf niet zo'n leuke bezigheid om om te kleden haha dus neem vooral niet te veel.. En neem dingetjes die je kunt combineren.. Vaak blijft een broekje schoon en kun je dus dan enkel shirtje wisselen..
5 jaar geleden
Morgen hebben we een pret echo voor het geslacht 😁 ben zo nieuwsgierig als we een duidelijke uitslag hebben gaan we ook een eerste kleertjes shoppen! 🤣 Ik was als baby ontzettend klein! Helemaal voldragen maar
Toch maar 2,5 kilo echt een prematuur maatje dus ik hou er wel rekening mee dat onze kleine ook niet uber groot hoeft te zijn en het misschien wel nodig is!