28 Reacties

5 jaar geleden

Hi! Ik had bio oil gekocht, en op de fles stond dat je vanaf de start van het tweede trimester kan smeren. Al denk ik dat eerder ook geen kwaad kan! Groetjes!

5 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap heeft er niets geholpen maar ben nu toch weer begonnen bio oil..

5 jaar geleden

Ik heb die van Weleda en deze mag vanaf de zwangerschap.

5 jaar geleden

Hey! Ik heb deze! Ik gebruik deze nu al en zit nog in het eerste trimester.

5 jaar geleden

Ik ben al beginnen smeren rond 7 weken. Van de bio oil kreeg ik bultjes en verschrikkelijk veel jeuk 😟 MamaDerm van Louis Widmer zou ook heel goed zijn.

5 jaar geleden

Weet iemand nog 1 met zonder parfum?

5 jaar geleden

Waarschijnlijk doet het niet veel maar ik vond de Etos Belly Balm erg lekker! 😁

5 jaar geleden

Het heeft totaal geen nut. Je krijgt ze of je krijgt ze niet. Sorry! Het is nl het onderhuids bindweefsel dat "'scheurt" en daar valt niet tegen op te smeren. Maar lekker smeren is wel gewoon een goed verwenmoment en als je kindje groter wordt ook een fijn verbindingsmoment. En natuurlijk wordt je huid er zacht van. Maar die striae houdt je er helaas niet mee tegen.

5 jaar geleden

Striemen krijg je of krijg je niet.. Genetisch bepaald.. Smeren helpt er helaas niet tegen.. Maar lekker is 't wel ;)

5 jaar geleden

Reactie op Chantalx32

Gewoon kokosolie waar je ook mee zou koken. Puur natuur en ruikt heerlijk, tenzij je de geur/smaakloze variant neemt.

5 jaar geleden

Hi! Ik had bio oil gekocht, en op de fles stond dat je vanaf de start van h ...
Even een lollig weetje over bio oil; wordt gemaakt van o.a. spul uit de anusklieren van een bepaald soort eend😂😂. Toen ik daar achter kwam ben ik het iig niet meer op.mn gezicht gaan smeren.....😜

5 jaar geleden

Ruikt heerlijk, minstens 2 x per week mee insmeren. Ik ben erg gevoelig voor striemen 🙄

5 jaar geleden

Reactie op Chantalx32

Ik gebruik mamaderm van Louis Widmer zonder parfum. Altijd goede producten voor gevoelige huid

5 jaar geleden

Hahaha niet als jezelf nooit insmeert heeft geen nut

5 jaar geleden

Die striemen komen of niet. Doe je weinig aan. Bij mij trekken ze nu bij de derde wel erg (zowel buik als borsten) dus smeer ik het in met PLC olie van Biodermal. Maar ter voorkoming van, hoef je niets te smeren. Is onderhuids. Ligt echt aan wat voor huid je hebt en hoe snel je groeit denk ik. Mn borsten gingen bij de eerste van A75 naar D85 in slechts 10 weken tijd. Nou daar smeer je niet tegen op helaas 😔

5 jaar geleden

Reactie op snugglebottom

Ik gebruik mamaderm van Louis Widmer zonder parfum. Altijd goede producten ...
Oh ga ik die even halen, want de striemen komen wel heel erg en dat al met 11+6

5 jaar geleden

ik gebruik deze 😍😍

5 jaar geleden

Reactie op DDDDX

ik gebruik deze 😍😍
Ik ook, heerlijk!!

5 jaar geleden

Ik heb de “mama” van Weleda. Ruikt lekker en geen troep aan toegevoegd. Het schijnt genetisch te zijn maar smeren kan nooit kwaad denk ik😊

5 jaar geleden

Reactie op elinegeurts

Ik ook, heerlijk!!
jaa lekker is die he!