12 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb karamelsiroop ontdekt voor in de koffie. Ze hebben ook hazelnoot en nog 1tje. Het is geen Italian Coffee maar we doen het er maar mee 😉

5 jaar geleden

Ik heb karamelsiroop ontdekt voor in de koffie. Ze hebben ook hazelnoot en ...
Jaaa die had ik idd ook gevonden! Bij de action in een verpakking met 3 flesjes, amaretto, vanille en hazelnoot siroop. Idd erg lekker! Maar meestal drink ik 's morgens al een bak koffie met mijn vriend nu hij thuis werkt. Probeer het altijd bij 1 per dag te houden. Kan m wel eens naar de avond verplaatsen ja👌🏻😅 Dat ik dat nog niet eerder bedacht had😬🤦🏽‍♀️

5 jaar geleden

Ik vind zelf tijdens de koude donkere dagen een Chai latte erg lekker. Is wel thee, maar toch heel anders door de specerijen en opgeschuimde melk.

5 jaar geleden

Reactie op Maantje86

Ik vind zelf tijdens de koude donkere dagen een Chai latte erg lekker. Is w ...
Oh die kan ik ook wel eens proberen! Nog niet eerder gehad. Thanks! Voor degene die de gluhwein wel eens willen proberen; https://www.landleven.nl/inspiratie/lekker-eten/2015/december/alcoholvrije-gluhwein/

5 jaar geleden

Reactie op Blij-ei

Jaaa die had ik idd ook gevonden! Bij de action in een verpakking met 3 fle ...
Je kunt toch cafeïnevrije koffie drinken?

5 jaar geleden

Je kan warme cocktails Maken met gimber! Dat is een siroop gebaseerd op pure gember. Ontzettend lekker en geeft ook echt die kick die je normaal van alcohol krijgt. Je kan gimber online bestellen en bij sommige winkels geloof ik

5 jaar geleden

Reactie op Blij-ei

Dat zijn andere smaken die ik heb, ik heb ze van douwe egberts. Ik ga vanmiddag gelijk bij de action kijken 😊 chocomel had ik ook nog niet aan gedacht, ga ik ook maar gelijk halen. Hopelijk verminderd dat ook mijn drang naar chocoladerepen 🙈 Ik vind dat ik wel 2 koffie mag, dus sochtend en savonds 1. Maar dat is natuurlijk per persoon verschillend en eigen keuze 😉

5 jaar geleden

Nou heb ik meteen zin in chocomel 😋 Chai latte met opgeschuimde melk en een beetje honing erin vind ik heel lekker. Verse gemberthee ook. En ik drink vaak caffeinevrije koffie

5 jaar geleden

Reactie op Blij-ei

En anders met decafe koffie. Ik heb lekkere caffeinevrije bonen laten malen en drink dat nu. Prima cappuccino en met die siroopjes helemaal een traktatie

5 jaar geleden

Heerlijk latte macciato met caramelsiroop!

5 jaar geleden

De siropen zijn ook lekker door de chocomel trouwens 🤗
Ik drink soms kruidenthee van Zonnatura (van die oploskorrels in zo’n bus), zit wel zoethout in dus neem maar 1 kop per dag, maar vind dat heerlijk met dit herfstweer :)