40 Reacties
5 jaar geleden
Wasmiddel en wasverzachter beide van neutral wordt ook geadviseerd om zonder parfum de kleertjes van je kleintje te wassen 😊
5 jaar geleden
Gewoon zelfde als bij onze eigen kleding. Al spoel ik het 2x extra na. Nooit problemen met de jongens gehad
5 jaar geleden
Wasmiddel en wasverzachter beide van neutral wordt ook geadviseerd om zonde ...
Ik wou ook neutral gaan aanschaffen Allen die is geurloos en dat vind ik jammer.
5 jaar geleden
Reactie op Lott e
Ah puur, stukje betaalbaarder dan neutral :)
Is het ook geurloos?
5 jaar geleden
Ah puur of klok
Met klein beetje schoonmaak azijn
Ah puur en klok zijn goedkoper dan neutral
5 jaar geleden
Ik gebruik van persil de 'sensitive gel'. Is speciaal voor de gevoelige/babyhuid. Het is allergievriendelijk en volgens mij is de geur puur vanuit amandelolie, maar dit weet ik niet 100% zeker (en of er dus ook parfum in zit). Ik vind hem in ieder geval heeel fijn en ook lekker ruiken!

5 jaar geleden
Neutral gebruikt in het begin en helemaal geen wasverzachter (dit wordt ook afgeraden)
Nu is mijn zoontje bijna 9 maanden en was ik gewoon met onze was mee (zonder wasverzachter)
5 jaar geleden
Reactie op Baby Boefje
Is het ook geurloos?
Ja geurloos
Echt super veel keuze in ook voor zwarte was
Ik gebruik het al jaren ook voor mijn eigen kleding en die van mij man
5 jaar geleden
Ik gebruik de Sensitive van Jumbo. Zit geen geur aan en kost maar iets van 2,09 voor een fles. Uiteraard geen wasverzachter. Ik denk dat ik haar kleren pas na een half jaar of langer met ons eigen wasmiddel (Color Reus) ga wassen. Ik heb zelf als kind ook vaak uitslag gehad van parfums in wasmiddel en shampoo.