40 Reacties

5 jaar geleden

Wasmiddel en wasverzachter beide van neutral wordt ook geadviseerd om zonder parfum de kleertjes van je kleintje te wassen 😊

5 jaar geleden

Gewoon zelfde als bij onze eigen kleding. Al spoel ik het 2x extra na. Nooit problemen met de jongens gehad

5 jaar geleden

Wasverzachter gebruiken we niet eerste kleertjes in neutral daarna robijn van ons zelf

5 jaar geleden

Zelfde als mn eigen.. Robijn.. Geen wasverzachter..

5 jaar geleden

Neutral, gebruik ik ook voor mezelf

5 jaar geleden

Wasmiddel en wasverzachter beide van neutral wordt ook geadviseerd om zonde ...
Ik wou ook neutral gaan aanschaffen Allen die is geurloos en dat vind ik jammer.

5 jaar geleden

Ah puur, stukje betaalbaarder dan neutral :)

5 jaar geleden

Reactie op Lott e

Ah puur, stukje betaalbaarder dan neutral :)
Is het ook geurloos?

5 jaar geleden

Ah puur of klok Met klein beetje schoonmaak azijn Ah puur en klok zijn goedkoper dan neutral

5 jaar geleden

Ik gebruik van persil de 'sensitive gel'. Is speciaal voor de gevoelige/babyhuid. Het is allergievriendelijk en volgens mij is de geur puur vanuit amandelolie, maar dit weet ik niet 100% zeker (en of er dus ook parfum in zit). Ik vind hem in ieder geval heeel fijn en ook lekker ruiken!

5 jaar geleden

Ik gebruik gewoon omo wasmiddel , zit geen parfum in. Geen wasverzachter.

5 jaar geleden

Neutral gebruikt in het begin en helemaal geen wasverzachter (dit wordt ook afgeraden) Nu is mijn zoontje bijna 9 maanden en was ik gewoon met onze was mee (zonder wasverzachter)

5 jaar geleden

Ik gebruik beide nooit problemen mee gehad met met zoontje

5 jaar geleden

Ik heb gewoon normaal wasmiddel gebruikt zonder wasverzachter. De kleertjes liggen hier een poosje in de kast.

5 jaar geleden

Reactie op Baby Boefje

Is het ook geurloos?
Ja geurloos Echt super veel keuze in ook voor zwarte was Ik gebruik het al jaren ook voor mijn eigen kleding en die van mij man

5 jaar geleden

Reactie op JLF

Ik gebruik van persil de 'sensitive gel'. Is speciaal voor de gevoelige/bab ...
Deze hebben wij ook! Ruikt indd heerlijk

5 jaar geleden

Neutral en geen wasverzachter

5 jaar geleden

Ik gebruik de Sensitive van Jumbo. Zit geen geur aan en kost maar iets van 2,09 voor een fles. Uiteraard geen wasverzachter. Ik denk dat ik haar kleren pas na een half jaar of langer met ons eigen wasmiddel (Color Reus) ga wassen. Ik heb zelf als kind ook vaak uitslag gehad van parfums in wasmiddel en shampoo.

5 jaar geleden

Eigen en geen wasverzachter. Kleren gaan ook bij onze kleren

5 jaar geleden

Ik heb dit wasmiddel laatst gekocht bij de Action! Verder begreep ik van de kraamhulp dat wasverzachter niet mag.