16 Reacties

4 jaar geleden

Onze dochter heeft de krullen van mama en papa. Ik doe er niks in. Ze heeft inmiddels wel een beetje een coronakapsel hihi, dus ik doe vaak staartjes maken.

4 jaar geleden

Ik lees mee voor het geval iemand tips heeft voor jongens... het zijn hier meer golven met een paar echte krullen... maar het haar is niet te temmen... gaat alle kanten op en is super dik😅

4 jaar geleden

Reactie op Simone23

Onze dochter heeft de krullen van mama en papa. Ik doe er niks in. Ze heeft ...
Zo schattig!!

4 jaar geleden

Hier ook krulletjes! Ook wij doen er niets in. Kammen het elke dag even met haarlotion van de Kruidvat. Maken staartjes. Klemmetjes (maar die haalt ze er weer uit 🤣) En we föhnen het wanneer ze uit bad komt 🙈

4 jaar geleden

Ons eerste dochter intussen 10 jaar had ook lang krulletjes. Toen ik voor de eerste keer naar de kapper ging waren alle krullen eruit. Maar zelf deed ik er niet veel mee gewoon wassen en kammen . Krulletjes kwamen vanzelf 😊

4 jaar geleden

Reactie op Désirée

Hier ook krulletjes! Ook wij doen er niets in. Kammen het elke dag even met ...
Zo schattig al föhnen! Hier ook alleen dus een haarlotion voor baby, maar ik las als je tevaak verkeerde haarspul in krulletjes haar doet dat je dan de krullen kan verpesten. Daarom denk ik aan speciale krullen lotion te kopen 🥰 vroeg me af wat andere mama's er al in doen of inderdaad nog niks!

4 jaar geleden

Reactie op Simone23

Onze dochter heeft de krullen van mama en papa. Ik doe er niks in. Ze heeft ...
Hier ook de 2 staartjes nu uitgeprobeerd, ook een succes 😄

4 jaar geleden

Onze dochter heeft flinke krullen, maar dit wordt kroeshaar. Ik gebruik altijd voor haar huidje en haren biologische kokosolie🥰. Springt dan niet, is gezond en wordt net exstreem vettig.

4 jaar geleden

Reactie op Jaylah

Onze dochter heeft flinke krullen, maar dit wordt kroeshaar. Ik gebruik alt ...
Wat een snoepie!! Bedankt voor de tip, ik heb nog een pot bio kokosolie staan dan ga ik dat vanaf nu gebruiken. Inderdaad natuurlijke producten veel beter.

4 jaar geleden

Reactie op MacyMae

Wat een snoepie!! Bedankt voor de tip, ik heb nog een pot bio kokosolie sta ...
Ja hier helpt het erg goed, ze heeft ook vrij droog haar en ze ruiken eens anders dan zwitsal🤣..wel niet teveel van gebruiken, beetje op je handen uitsmeren, aanbrengen en beetje kammen en klaar🥰

4 jaar geleden

Reactie op sannep97

Ik lees mee voor het geval iemand tips heeft voor jongens... het zijn hier ...
Dit heb ik NA Zwitsal haar lotion en een kammetje er door 😅

4 jaar geleden

Ik heb zelf slag en als ik meer krul er ik wou gebruikte ik altijd de lijn van Aunt Jackys (online,toko en kruidvat) Voor kinderen hebben ze ook een lijn. Voor mezelf werkte het iig heel goed, vooral de curl la la ruikt super lekker!

4 jaar geleden

Schattig die krulletjes! Iemand tips voor leuke speldjes?

4 jaar geleden

Ik heb zelf slag en als ik meer krul er ik wou gebruikte ik altijd de lijn ...
Dankjewel voor de tip! Heb nu kokosolie pot, maar ga deze pot zeker ook nog is halen dan. Zie hem online ja roze voor kids. Die haarspelden ruiken altijd zo gooooed💖

4 jaar geleden

Hier ook super veel krullen 🙈 heeft ze van mij. Ik heb wat langer haar dus nu slag want het is ook super dik🥲 Wij gebruiken helemaal niets, zodra ik wat gebruik gaat het enorm pluizen en wordt het super droog. Dus kammen en niets meer aan doen helaas kunnen we nog geen staartjes maken

4 jaar geleden

Hier gebruik ik Sheamoisture kids leave in voor de krulletjes dit doe ik 1x per 2-3 dagen een beetje erin, zodat het niet droog wordt. Verder gebruik ik aloë vera gel voor de babyhaartjes om het wat meer in model te houden. Speldjes en strikjes etc koop ik meestal online bij amazon, haarspeldjes.com, bij kruidvat of bijou brigitte.