14 Reacties
4 jaar geleden
Hier net echt een fles maar gewoon een beker. Voor het slapen gaan is het afhankelijk van hoeveel ze gedronken heeft op een dag. Soms heeft ze bij het eten een grote beker gedronken dan krijgt ze niets meer, anders een bekertje halfvolle melk. Nu met het wat warme weer krijgt ze wel nog wat halfvolle melk alleen drinkt ze dan niet altijd de beker leeg.
4 jaar geleden
Water bij het eten en daarna meestal naar bed hij krijgt melk bij ontbijt en lunch maar dat mag ook s avonds voor het slapen gaan beker melk of een toetje na het eten
Hier al geen fles meer voor het slapen al vanaf voor zijn 1e verjaardag hij vroeg er niet meer om heb toen middag meer melk gegeven
4 jaar geleden
Knijpfruit en Bumba voor het middagslaapje
S avonds nog 1x bv. Dit loopt bijna op z'n einde merk ik. Ze houdt het nog net 4 minuten vol en dan in bed.
4 jaar geleden
Hier krijgt ze zowel in de ochtend als in de avond een fles van 260ml volle melk. Ik vind het zelf nog wat te jong om de melk achterwege te laten. Ik geniet zo nog van het momentje quality time. Ik geef jaar flesje altijd op haar kamer waar het rustig en stil is. Daarna gaat ze naar bed.
4 jaar geleden
Je kunt langzaam afbouwen door steeds iets meer koemelk bij de kunstvoeding te doen, dan wennen ze langzaam aan de smaak en na een paar weken is het dan gewoon compleet koemelk. Zou ik qua suikergehalte overwegen.
Wij geven een opgewarmde fles koemelk voor het tandenpoetsen en dan slapen