9 Reacties

5 jaar geleden

Ik hoorde dat ik dat had met 7 dagen. De verloskundige wilde ze verwijderen maar zei dat het niet kon. Het is nu (ruim 6 weken later) nog niet helemaal gesloten en heb er regelmatig nog last van. Zeker bij inspanning of als ik vergeet dat ik niet in kleermakerszit ‘mag’. Wel prettig om te horen dat iemand anders het ook heeft, hoe vervelend het voor jou is. De verloskundige zei dat ik uit moest gaan van zeker 3 maanden. (En dus ook niet in bad!)

5 jaar geleden

Ohh 'fijn' dat ik niet de enige ben. En inderdaad kleermakerszit en even snel hurken zijn inderdaad niet fijn.. Moet nog op extra controle bij verloskundige, maar 3 maand.. Pfoe.. Had gehoopt op iets vlotter herstel. Had zo zin om in bad te gaan. En nog meer om weer te kunnen beginnen met wielrennen en paardrijden met het mooie weer, maar vermoed dat ik daar ook nog even mee moet wachten..🙈

5 jaar geleden

Hier ook, na een knip, de wond is 'wijkend'. De hechtingen zijn er inmiddels uit (3 weken geleden was de bevalling) en hierdoor heb ik er veel minder last van dan in het begin. Maar het gaat wel even duren nog inderdaad. Ze heeft niet gezegd hoe lang, maar wel 'langer'. Super vervelend 🙄😒

5 jaar geleden

Hier ook dat het beetje open staat en zelf dicht moet groeien heb wel zal gekregen neo cutigenol en nu is het Bijna dicht! Had hier ook last van. Voel Nu bijna niks meer ervan.. 1maand geleden bevallen..

5 jaar geleden

Ik had het bij de eerste (bijna totaalruptuur, alleen van buiten, net niet van binnen). Na een week of 5-6 had ik de zogenaamde oplosbare hechtingen eruit hangen. Ik denk wel 4 of 5 knoopjes aan elkaar. Niks niet opgelost, heb het er maar uitgetrokken onder de douche. Deed geen pijn, heel mini klein beetje bloed, maar was zo over. Wel nog even het idee gehad dat het allemaal wat gezakt/verzakt was daar beneden en bij sommige beweging stak het nog regelmatig, maar verder is alles goedgekomen 😊 Geen idee hoelang dat eigenlijk geduurd heeft 🙄 Denk tot een week of 8-9 ofzo.

5 jaar geleden

Fijn om te horen dat het wel weer goed komt. Bij mij konden de draadjes ook er zo uitgetrokken worden. Zal wat meer geduld moeten hebben. Neo cutigenol ken ik niet, is dat vrij verkrijgbaar?

5 jaar geleden

Hey! Mijn litteken was goed aan het herstellen toen ik na 4 weken ineens een zwelling erop kreeg en het weer pijn begon te doen. Ik naar de verloskundige en daar bleek ook dat geen van de hechtingen was opgelost. Zij heeft alles eruit getrokken maar gaf aan dat het nog wel wat weken hersteltijd nodig had! Nu 2.5 week later is mijn litteken weer mooier aan het worden en heb ik er minder last van! Het bloeden is ook gestopt ( van het litteken). Ik had er ook nog vaak last maar, maar het wordt nu gelukkig minder! Goed rustig schoonmaken met de douchestraal, voorzichtig afvegen en hij een onprettig gevoel paracetamol nemen! Hopelijk is het snel goed genezen bij je!

5 jaar geleden

Ik heb het helaas twee keer gehad. Beide keren is het ook ontstoken door een bacterie. Goed onder de douche spoelen en zoveel mogelijk aan de lucht laten drogen kreeg ik als advies. Ik weet van de eerste keer dat het gelukkig wel goed komt en mooi kan genezen

5 jaar geleden

Kan de vk ook de hechtingen intern zeg maar verwijderen? Bij mij is het beneden al dicht maar intern zitten nog heel veel hechtingen die jeuken en aanvoelen als bobbels. Liever eruit ....maar of dat kan?