32 Reacties
5 jaar geleden
precies t zelfde ik ben 20 kg aangekomen en 10 kg is weg maar die ander 10? .....
hoe kom ik hiervan af😭😭
5 jaar geleden
Ik ga aankomende week beginnen met het lifestyle plan van gymjunkies! Het is geen dieet, maar een verandering in je minder en voedingspatroon zodat je gezond en gebalanceerd eet en blijft eten. Met een dieet kan ik wel goed afvallen, maar probleem is dat het er niet af blijft! Vandaar ga ik nu voor dit plan!
5 jaar geleden
Reactie op wzmelm
Is het ook mogelijk om WW te combineren met borstvoeding? Ik weet dat ik ni ...
je kan het aangeven geloof ik bij ww :)
5 jaar geleden
Ik was 23kilo bijgekomen. 13kilo er wel al vanaf maar de andere 10 kilo helaas nog niet. Zit nu wel in een fase dat ik 1x in de week warmtecabines weer doe, meer kan ik nog niet ivm nog heel veel last van me bekken en rug. Veel wandelen en voeding was eigenlijk de bedoeling om op te letten, normaliter hebben we nauwelijks snoep in huis en gaat het prima en tot nu moesten we altijd kopen ivm nog kraambezoek🙈 tja jammer om te laten liggen natuurlijk.. maandag ga ik me wegen met me vriend + waar ik sport voor motivatie🥰 ik ga nu echttt op me voeding letten ennn hopelijk heb ik resultaat. Ik heb werk waarbij ik ook een badpak aan moet (werk in de wellness en doe opgietingen in de sauna geven) pff🥵 wordt al niet happy van die gedachte en zit er echt mee dat ik nog de kilo's niet af ben en nu (mijn enige trots wat echt strak was) mijn losse onderbuik had + me borsten😢 heb me maar direct een slimfit badpak gekocht voor op me werk🤣... vind nog altijd moeilijk om mezelf nu te accepteren maaaar we kunnen niet meer dan dat we kunnen en het is pas 11 weekjes geleden en we hebben er wel wat moois voor terug. Ww heb ik inderdaad ook vroeger gedaan, maar ik heb nu thuis een schema wat ik toch meer bij mezelf vind passen. Daar staat precies op hoeve eiwitten, koolhydraten, zetmeel bijv. ik mag met allemaal opties zodat ik niet met een dieet bezig ben maar een ander eetpatroon😊 succes allemaal, we can do it!👏
5 jaar geleden
Ik ben 30 kg aangekomen , en ben er nu 23 kwijt !
Ik zelf doe aan intermittent fasting , werkt perfect , géén dieet, liters water , en alles kunnen eten ... 👍🏻
5 jaar geleden
Reactie op milou19645
Ik zelf doe aan intermit ...
wat is dat precies wat je doet ik wil ook afvallen..
5 jaar geleden
wat is dat precies wat je doet ik wil ook afvallen..
Intermittent fasting is bijv. 16 uur lang niets eten (vasten, wel water) en 8 uur lang mag je eten. Zou het even googlen en je er wel ff in verdiepen.
5 jaar geleden
Reactie op milou19645
Ik zelf doe aan intermit ...
Hoelang vast je dan?