9 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees mee 🤗

4 jaar geleden

Ik heb de app ‘Once Upon’. Die selecteert je foto’s op maand en zo kun je dus heel gemakkelijk een jaarboek maken of foto’s selecteren uit een bepaalde periode. Het boek dat je besteld is uiteindelijk wel erg duur. Een stuk duurder dan bijvoorbeeld Albelli of Cewe.

4 jaar geleden

Ik heb het via kruidvat gedaan. Eerst een map gemaakt met alle foto's die ik er in wilde en daarna album gemaakt. Nu wachten tot haar verjaardag, dan die foto's erin en dan wacht ik op een kortingsacties haha

4 jaar geleden

Ik heb toevallig 2 weekjes terug een fotoboek bij Albelli gemaakt. Zeer tevreden en het is super mooi geworden.

4 jaar geleden

Ik maak ook een fotoboek van Albelli. Absoluut een aanrader. Mooi boek met veel opties en makkelijk te gebruiken. Ik heb een half jaar boek en ben nu met het 2e half jaar bijna klaar. Ik kreeg ooit een tip om week mapjes te maken met foto's en filmpjes dus ik heb elke maand een stukje aan mijn boek toegevoegd. Ga ik voor volgend jaar weer doen alleen dan per maand.

4 jaar geleden

Hier ook albelli gebruikt. Veel opties , gemakkelijk in gebruik en.mooi afgewerkt.

4 jaar geleden

Ik gebruik altijd cewe, daar kan ik aardig wat zelf in aanpassen, ik kan er slecht tegen als dat te beperkt is 😋 en bestel dan meestal via AH maar verschillende aanbieders hebben Cewe. Albelli heeft wel fijne acties icm de ING puntenwinkel

3 jaar geleden

Mama’s die via Albelli een fotoboek maken: doen jullie dit via de laptop/computer of via de telefoon? Ik vind de opties via de telefoon namelijk best beperkt. Maar daarin tegen de albelli site/app via de laptop best ingewikkeld en ook traag! Iemand tips?

3 jaar geleden

Ik maak ze altijd via de Albelli site, maar vind het best makkelijk eigenlijk (wel traag soms idd, maar dan ga ik meestal maar wat anders doen en de dag erop verder). Wat vind je ingewikkeld aan de site?