21 Reacties

5 jaar geleden
Ik heb 2 maten groter moeten nemen.. Die zitten nu prima.. Laat bij een hunkemoller of bijv livera je nieuwe maat goed opmeten.. Dat scheelt echt al de helft.. Voedingsbhs zijn volgens mij zachter.. Heb ze nooit gehad, omdat ik zelf een erg grote cup heb en die niet stevig genoeg vond..

5 jaar geleden
Ik heb meegroei bh s van het merk Berlei. Kan ze hele zwangerschap dragen. Laat je iniedergeval goed opmeten

5 jaar geleden
Je hebt verschillende voedingsbh's. 1 van stof waarin je lekker kan groeien, maar je hebt ook stevige die alles wat steviger op z'n plek houden.
Ik was gisteren langs hunkemöller gegaan en ik vroeg ernaar (stevige voedingsbh). De verkoopster had 1 in de winkel (verborgen hangen) om te showen en verwees naar de website. Het was een hele mooie btw.
Ik draag nu balconette bh's die zitten (nu nog wel) lekker maar mocht het nodig zijn dan stap ik over op die stevige.

5 jaar geleden
Ik heb sport bh's voor intensieve sporten. Zitten strak maar zijn wel stevig en minder pijnlijke borsten. Ik heb ze gekocht bij decathlon

5 jaar geleden
Reactie op babynalu
Ik heb de meegroei bh’s gekocht van de prenatal. Heerlijk! Geen beugels gee ...
Ik ook die bh’s gekocht en ze zitten echt heerlijk!

5 jaar geleden
Gewoon naar een zaak gaan en vertellen dat je zwanger bent en nieuwe bhs nodig hebt. Zij weten het beste wat kan en jij kan lekker proberen. Ik ben thuis gekomen met niet eens een speciale zwangerschapsbh maar wel eentje die lekker zit en mee kan groeien. En nog leuk om te zien ook! Hier had ik zelf nooit naar gekeken maar zoals ik al zei, die mensen weten wat er is en wat kan. Niet zelf zoeken, gewoon vragen in de lingeriewinkel.

5 jaar geleden
Had zelf altijd sportbh's aan. Zat mij ook noet meer lekker. Ben naar livera geweest, goede maat bh gekregen en ook heel zacht. Was behoorlijk prijzig. Ben 2 cups omhoog gegaan, hoop na bevalling en borstvoeding dat ze zo blijven hahaha. Ik heb nog 2 bh's gehaald (wist nu welke maat ik had) in ook wat een zachte stof gewoon bij zeeman vandaan. Kostte geen drol

5 jaar geleden
Ik heb alleen nog sport bh’s aan maar heb er inmiddels wat ruimere en mooiere bijgekocht die ook leuk bij normale kleding passen. Heb ze ook vaak ‘s nachts aan nu mn borsten nog zo gevoelig zijn

5 jaar geleden
Reactie op Each2
🤣 That's an illusion...
Ik ging gewoon weer terug naar m'n oude maatje.. W ...
Bij mij wel zo gebleven. Ik heb nu c dus valt mee.
Manlief is er vooral erg blij mee 😜
Nu weer groeien hopelijk groeien ze nu minder hard.
Maar als het maat G zou zijn zou ik er waarschijnlijk ook anders over denken.

5 jaar geleden
Laat je adviseren bij bijv Hunkemöller. Ik ben daar pas geweest omdat niks meer lekker zat, heb nu een paar mooie bh's zonder beugel. Echt zo heerlijk zacht en nog mooie setjes ook. Normaal heb ik 75D, maar deze heb ik expres in 80D gekocht, mochten ze nog wat groeien kan ik ze hopelijk nog steeds aan😀