61 Reacties
VRIEND
5 jaar geleden
Ik wist het ook niet haha;
Ik heb dus nu lakentjes, zomer en winter deken.

5 jaar geleden
Gewoon katoenen dekens met een lakentje. Overal te koop in baby speciaal zaken. Nu dan evt online. Als je maar let op dat het ademend is.
5 jaar geleden
Ik heb een winterdekentje wiegformaat. Kan ook in wagen.
Zomerdekentje ledikantformaat.
Het zomerdekentje kan ik nog opvouwen en wiegdekentje is ook groot zat voor in ledikant omdat je toch eerst kort opmaakt. Zo heb je ook geen prop onder het matrasje.
5 jaar geleden
Reactie op ChickenANDnugget
Ik wist het ook niet haha;
Ik heb dus nu lakentjes, zomer en winter deken. ...

Ik heb denk ik hetzelfde dekentje als jij 😊
5 jaar geleden
Puckababy cover
Koeka deken
Done by deer dekentje
Wij hebben deze 3 voor in bed!
5 jaar geleden
Na 2 a 3 maanden ga je waarschijnlijk over op een slaapzak. Ligt er aan hoe beweegelijk je kindje is. Als je 2 maanden gebruik wil maken van de co sleeper dan heb je geen dekentjes en lakentjes nodig voor je ledikant. Dan zou ik eerder voor een leuke hoeslaken gaan voor in ledikant. Anders ziet het er zo kaal uit
5 jaar geleden
Little Dutch laken , een little Dutch deken en een koeka deken(deze is wel echt dik) . Voor de kerst heb ik er nog een gevraagd van little Dutch en teddy deken.

5 jaar geleden
Ik heb twee koeka antwerp teddy dekens voor in de wieg en twee koeka antwerp flanel dekens voor in het ledikant.
Met daarbij nog gewone lakentjes.
En voor de zekerheid nog een winterslaapzakje voor baby’s tot drie maanden (mocht t qua temperatuur of bewegelijkheid nodig zijn).
Bij de eerste niet nodig gehad, maar die is geboren in oktober en was al wat ouder in de echte koude maanden.
5 jaar geleden
Reactie op Lott e
Bij ons wordt het nooit heel koud in de slaapkamer (zowel eigen als baby) d ...

Je babytje kan heel slecht zn eigen temperatuur regelen in t begin.. Dus ook al zet je de verwarming aan, dan nog zal t met dekentjes en kruikjes op temperatuur (36,5-37) gehouden moeten worden.. Zelfs mijn juni baby moest een dik dekentje over toen ze pas geboren was.. En ook bij haar had ik gewoon kleertjes aan.. Alsnog snachts lichaamstemperatuur van onder de 36..
5 jaar geleden
Reactie op Each2
Je babytje kan heel slecht zn eigen temperatuur regelen in t begin.. Dus oo ...
Thnx.
Ik heb ook 2 dikke slaapzakjes van m'n schoonzus gehad voor newborn. Misschien die toch vanaf moment 1 gebruiken dan. Ook heb ik wel extra dekentjes maar dat zijn geen 'echte' ledikant dekentjes maar zolang die kleine alle nog met rust laat kunnen die er nog overheen.
Met de kraamzorg even kijken wat het beste is (en als nodig koop ik nog wat bij)
5 jaar geleden
Reactie op Each2
Je babytje kan heel slecht zn eigen temperatuur regelen in t begin.. Dus oo ...
Dit is bij elke baby anders en met welke termijn ze geboren worden. Hier amper kruiken hoeven gebruiken. De 1e nacht.