30 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben een miele condensdroger. Werkt super! Gaat ook op de afvoer van de wasmachine. En alles is snel droog en heeft veel standen. Ik hoor vaak dat een warmtepomp droger er heel erg lang over doet en het niet goed droog word. Vandaar dat ik voor een condens droger gekozen heb.
5 jaar geleden
Grappig zeg, wij zijn ook op zoek naar een droger. de Miele TSB 143 WP is in de duitse consumentengids als beste uit de test gekomen. dus ik denk dat we die willen. ik vind het belangrijk dat hij wisselend draait en dat de condensor zichzelf reinigt. anders moet je dat zelf met de hand doen 4x per jaar. geen zin in. verschil condens en warmtepomp heb ik niet helemaal begrepen. ik dacht dus dat warmtepomp beter was en vroeger veel duurder maar tegenwoordig goed betaalbaar.
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Chitje
Ik heb net een Bosch warmtepomp droger gekocht. Gaat op de afvoer van de wa ...
Same.
5 jaar geleden
Wij hebben net een Samsung warmtepompdroger gekocht, na een week kan ik zeggen dat deze tot nu toe goed werkt. Zorgt er ook voor dat de was niet krimpt, mocht je iets snel weer nodig hebben altijd handig dus.
5 jaar geleden
Ik doe eigenlijk helemaal geen kleding in de droger. Rompers wel natuurlijk maar verder gebruik ik de droger weinig. En dat met 2 kids van 2 en 1 in huis en 3e op komst. Onze droger is een warmtepompdroger omdat wij geen afvoer hebben naar buiten toe.
5 jaar geleden
AEG T9DENS87. Oprecht een geweldig ding. Het is een energy zuinige warmtepompdroger. Je hebt een MIX stand waardoor je verschillende stoffen bij elkaar kunt gooien en ze echt mooi blijven en de vezels blijven zacht. Het krimpt niet. Hij heeft nu ook korting met black friday bij Coolblue!
Enige nadeel; het is een warmtepompdroger en wij hebben maar 1 afvoer. We moeten dus na elke droogbeurt het reservoir legen in de wasmachine. 1 seconde werk, en dat is het enige wat ik me kan bedenken wat niet fijn is. Overigens is dat een probleem met ons huis en niet met de droger.
5 jaar geleden
Reactie op Josie88
wij hebben ook maar 1 afvoer en daar is de wasmachine op aangesloten maar j ...
Oh handig! Nou dan heb ik helemaal geen nadelen meer voor de droger 😂🤗
5 jaar geleden
Wij hebben een whirlpool warmtepomp droger. We hebben hem nu ruim 2,5 jaar, gekocht in de kraamweek en ik zou niet meer zonder willen. Gooi er alles in behalve dingen die je aan kunt trekken, dus geen kleding, ondergoed en sokken. Oh en mn dekbedovertrek gaat er ook niet in 🤣
5 jaar geleden
AEG T9DENS87. Oprecht een geweldig ding. Het is een energy zuinige warmtepo ...
Dus ik gooi er ook kleren etc in. Ik hang niks meer op. Baby kleren en onze kleren blijven mooi en we hebben m al een jaar bijna.
5 jaar geleden
We hebben een Samsung eco droger die je op een afvoer kan aansluiten.
Geen gedoe met warmteafvoer of water reservoir.
Daarnaast gezegend met een gigantische waslijn in de tuin dus als het goed weer is hang ik het buiten op.
5 jaar geleden
Wij hebben een whirlpool warmtepomp droger. We hebben hem nu ruim 2,5 jaar, ...
😅 sorry maar waar heb je een droger voor als je er je natte was niet mee droogt?
5 jaar geleden
Reactie op Suusjepluusj
We hebben een Samsung eco droger die je op een afvoer kan aansluiten.
Gee ...
Die hebben wij ook, van Samsung 👍 Wasmachine ook trouwens, toploader heel fijn
5 jaar geleden
Reactie op Chitje
Ik heb net een Bosch warmtepomp droger gekocht. Gaat op de afvoer van de wa ...
Met dezelfde overwegingen ben ik ook voor een warmtepomp veriant gegaan en omdat alleen met deze het schijnbaar mogelijk is om beide apparaten op dezelfde groep te zetten. Wel hebben we nog gedacht aan een condensdroger omdat deze schijnbaar minder vocht afstoot. De anderen twee voordelen van de waterpomp gaven de doorslag. Succes met googlen! 😁