8 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochter was toevallig gister jarig en wij hebben haar deze poppenwagen inclusief pop gegeven, ik weet even niet precies de maat. Deze krijg je bij Toychamp

2 jaar geleden

Wij hebben zo een poppenwagen. Voordeel is dat ik de stang van hoogte kan verstellen. Zo speelt onze 5 jarige ermee en als ze naar school is gaat de stang langer en speelt de jongste (bijna 2) ermee. Popmaat zou ik niet zo snel weten. We hebben 2 meiden en iets van 8 poppen in verschillende maten. De jongste speelt met allemaal hoewel ze wel vaak de wat kleinere poppen pakt

2 jaar geleden

Ons meisje heeft een pop met een zacht lijfje en een van baby Born met hard lijfje en ze speelt veel liever met de goedkope pop met zacht lijfje die andere bekijkt ze niet Haar pop met zacht lijfje vind ze wel echt super leuk ze doen samen hun slaapzak aan pop slaapt samen met Emma ze gaat er ook graag mee wandelen met de poppenwagen

2 jaar geleden

De ijskar is een groot succes hier gekregen voor sinterklaas ze is er hele.dagen me in de weer

2 jaar geleden

Die ijscokar is echt een hit hier!

2 jaar geleden

Hebben jullie dan gewoon die blauwe met roze? Of die deluxe met meerdere ijsjes?

2 jaar geleden

Wij hebben de knuffelpop Rosa van Little Dutch, en die vindt ze super leuk. Er zit ook een flesje en een speentje bij.

2 jaar geleden

Reactie op e242

Wij hebben de knuffelpop Rosa van Little Dutch, en die vindt ze super leuk. ...
Ja die vind onze dochter ook helemaal geweldig!