25 Reacties

5 jaar geleden

Ik vind de 4 seizoenen van puckababy super fijn! Wel duur, maar echt top! Heb je geloof ik tot 6 maanden en dan vanaf 6 maanden tot...

5 jaar geleden

4 seizoenenslaapzak van jolein!

5 jaar geleden

Heb van puckababy tot zeeman slaapzakken maar vind ze allemaal wel fijn eigenlijk 🤭

5 jaar geleden

Ik heb laatst van Prenatal eentje besteld. Heb nu eentje van de Hema. Ik let eigenlijk helemaal niet op het merk 🤷🏻‍♀️ als het maar lekker warm is.

5 jaar geleden

Ik heb puckababy tot 0-6 maanden Helemaal blij mee kost wel wat

5 jaar geleden

Ik vind ergobaby slaapzakken dan weer erg fijn! Ook niet goedkoop maar wel heerlijk warm en zacht

5 jaar geleden

Reactie op rw123

Ik vind ergobaby slaapzakken dan weer erg fijn! Ook niet goedkoop maar wel ...
Ergopouch moest dat zijn sorry!

5 jaar geleden

Wij hebben bij onze oustse heel wat merken geprobeerd, maar ze waren op 1 merk na allemaal te wijd bij het hoofdje (en dus verstikkingsgevaar). Let hier goed op. Alleen de Lodger slaapzak sloot mooi aan. Beste kwaliteit ook. Helaas is ze na ruim 1,5 jaar uit hij grootste maat gegroeid. Bij andere merken handmatig ingenaaid om ze bij de hals smaller te maken.

5 jaar geleden

Bij mijn oudste voor de winter jollein en voor het voorjaar, herfst en zomer hema. Ik was er helemaal klaar mee om voor ieder seizoen of maatje nieuwe te kopen. Dus nu 4 seizoenen van prenatal(is 1 maat) Tot op heden bevalt het goed 😊

5 jaar geleden

Wij hebben ook een Bemini die nu dus ook te klein aan het worden is. Precies hetzelfde probleem... Net 2 slaapzakken van de Hema 68 / 80 gekocht maar even het hoofdgat met een steekje een paar cm kleiner gemaakt. Hij is anders nog wat groot, maar vond het zonde om voor 1 maat nog kleiner te kopen... Hij slaapt er nu al een paar nachten prima in (wel zonder mouwen, die gaan er in de herfst wel weer aan ;))

5 jaar geleden

Ik heb ook de Puckababy slaapkzak 0-6 maanden en mijn zoontje is 6 weken oud. Ik heb voor nu de winter omdat het op zijn kamer erg koud is ‘s nachts..

5 jaar geleden

Hier puckababy new born winterslaapzak. Is 0-6 maanden. Na 4 weken mee begonnen was bang dat hij er in weg zakte. Hij is nu 8 weken en slaapt als een roos! Heb voor het voorjaar en zomer net een van prenatal besteld en aankomende winter heb ik ook weer puckababy van 6 maanden tot 2,5 jaar!

5 jaar geleden

Puckababy nijntje hier gelijk favoriet☺️

5 jaar geleden

Nou ben ee uit hoor! Evengoed bedankt voor alle reacties! Wou eerste instantie voor de puckababy gaan maar vind die zo duur (wil er 3😅) Nu voor de bemini gegaan. Omdat ik daar de beentjes open van kan ritsen zonder bij de borst/buik te komen. Vind ik handig als het warm is (luchten) en bij het verschonen 😁 Ohja en de beentjes kunnen apart maar ook bij elkaar.

5 jaar geleden

Reactie op Momoftwo96

Nou ben ee uit hoor! Evengoed bedankt voor alle reacties! Wou eerste instan ...
En handig in de maxicosi 😉

5 jaar geleden

Ik ben heel erg blij met puckababy...

5 jaar geleden

Ik heb de 4seizoenen slaapzak van Prenatal.. Is nu nog iets te groot maar kan hij aan tot goed 2.5 jaar.. Zelfde idee eigenlijk als de puckababy alleen stuk goedkoper, zeker met een aanbieding.. Heb er nu 45 euro voor betaald.. In verhouding stuk goedkoper dan ieder seizoen een nieuwe te kopen

5 jaar geleden

Reactie op Kwarktaart

Wij hebben bij onze oustse heel wat merken geprobeerd, maar ze waren op 1 m ...
Zoiezo een top merk; lodger

5 jaar geleden

Wat doen jullie naast een slaapzak verder nog aan?

5 jaar geleden

Wij hebben vanmiddag deze gekocht.., pucka baby en proberen vanavond deze