11 Reacties

5 jaar geleden

Ik neem los omega in omdat ik via voeding niet voldoende binnenkrijg. Ik neem plantaardige omega (algenolie) van Flynndal omdat ik als vegetariër ook geen vis eet. Volgens mij is overigens alle omega veilig tijdens zwangerschap maar dit kun je altijd vragen aan je VK

5 jaar geleden

Hoi, Ik neem ook los omega pillen in combinatie met vitals elke dag mama. Ze zijn niet vies door het citroen achtige smaakje. Deze combi werd mij aangeraden bij een broeders winkel.

5 jaar geleden

Hoii, ik slik de omega 3-6-9! Ik merk wel nu de misselijkheid wat meer toeneemt, dit wel wat lastiger wordt om in te nemen..

5 jaar geleden

Na me er aardig in verdiept te hebben, kan ik de visolie van Artic Blue aanraden. Deze is extra gezuiverd op metalen, toxines ed, en heeft geen sterke smaak, ook nooit vervelende oprispingen wat ik soms wel met andere merken had. Je kan zelfs een dessertlepel met die olie zo innemen, geur van sinasappel en rozemarijn. Zelf roer ik het door de yoghurt. Let er wel op dat je flinke dosis van de werkzame stof EPA en DHA nodig hebt voordat het echt het beoogde effect heeft. Zie voor meer info: https://www.arctic-blue.com/het-gebruik-van-omega-3-visolie-tijdens-je-zwangerschap/ Mix van omega 3-6-9 zou ik niet nemen, omdat je eigenlijk wel altijd genoeg omega 6 en 9 binnenkrijgt en juist een disbalans tussen de verschillende omega's ongewenst is..

5 jaar geleden

Ik slik de Omega 3/6 van de Etos, zit geen smaakje aan en ze slikken makkelijk. 😊

5 jaar geleden

Ik heb de combi vitamine D en omega 3 van het merk body & fit. Is online te bestellen.

5 jaar geleden

Ik slik davitamon compleet mama omega-3 visolie Heb ik bij de eerste ook gebruik en dat beviel heel goed

5 jaar geleden

Ik slik davitamon compleet mama omega-3 visolie Heb ik bij de eerste ook g ...
Me to! Grote capsules maar wel compleet.

5 jaar geleden

Reactie op R-J-M-

Me to! Grote capsules maar wel compleet.
Klopt ze zijn groot maar heb er zelf geen moeite mee om ze in te nemen maar dat is verschillend per persoon

5 jaar geleden

Reactie op Mädel

Ik slik de Omega 3/6 van de Etos, zit geen smaakje aan en ze slikken makkel ...
Heb ik ook! Samen met de VSM mama puur tabletten

5 jaar geleden

Ik gebruik die van lucovitaal