20 Reacties

4 jaar geleden

Wellicht kan je het even testen door je mobiel in de buurt te leggen met womb sounds of white noise geluiden? Dan heb je een beetje een idee hoe de kleine erop reageert.

4 jaar geleden

De middelste werkt hier heel goed !
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

De middelste werkt hier heel goed !

4 jaar geleden

Tipje, deze staat voor ca. 30 euro op bol.com maar komt gewoon van ali express. Daar is ie een 10tje 😉. Dropshipping... wij hebben een paar weken de white noise van Spotify gebruikt maar dan lag onze telefoon ook bij haar in bed. Ik vind dit dus ecjt een uitkomst!

4 jaar geleden

Ik heb een zazu knuffel hier werkt het top. Soms moet ze snachts 2 sec huilen dan slaat dat ding aan en is ze gelijk weer stil

4 jaar geleden

Fantastisch!!! Zou wel echt die kopen zoals op de foto omdat die de hele nacht aan kan. Sinds we deze hebben (hadden eerst een andere) slaapt onze dochter 6 uur per nacht, dat was na 1,5 week al en nu 8 uur per nacht samen met de Puckababy Piep inbaker zak

4 jaar geleden

Je hebt ook verschillende apps die je gratis kunt downloaden op je telefoon

4 jaar geleden

Ik heb deze ook via Ali. Ideaal !

4 jaar geleden

Ik heb een Moonie konijn met white noise , Ze moest er in het begin even aan wennen maar ze vind het nu heel fijn

4 jaar geleden

Via YouTube kan je ook white noise en baarmoeder geluiden afspelen. Op die manier kan je even kijken of het werkt? Ik gebruik deze https://m.youtube.com/watch?v=AQMMgDB3ZEw

4 jaar geleden

Wij hebben de Numsy zoals de foto! Top ding!!!

4 jaar geleden

Ik heb de numsy nightcalm, kan je aan het bedje/box/autostoeltje hangen maar kan je ook neerzetten. Zit ook een nachtlampje in en veel soorten geluidjes. Superblij mee

4 jaar geleden

Deze werkt super voor ons om aan te geven dat het tijd om te slapen is, om achtergrondgeluiden uit te schakelen zodat ze rustiger slaapt (en wij horen haar harde babygeluiden wat minder)

4 jaar geleden

Reactie op Danien

Ik heb een zazu knuffel hier werkt het top. Soms moet ze snachts 2 sec huil ...
Jaa hier ook! De zazu knuffel icm een puckababy slaapzak (geen inbakerzak) 😊

4 jaar geleden

Reactie op Jojes1

Fantastisch!!! Zou wel echt die kopen zoals op de foto omdat die de hele na ...
Welke heb jij?

4 jaar geleden

Reactie op Leodepeo

Tipje, deze staat voor ca. 30 euro op bol.com maar komt gewoon van ali expr ...
Dat meen je niet!? Heb ik vorige week bij Bol gekocht... he jammer

4 jaar geleden

Ik heb van zazu de pinguïn! Hier zitten liedjes op, hartslag, baarmoedergeluidjes, klein lampje en dit werkt 20 minuten gaat dan vanzelf uit. Mocht de kleine gaan huilen dan gaat die weer vanzelf aan! Echt een top ding! Pinguïn zoe heet die! 😊

4 jaar geleden

Wij gebruiken ook een Numsy maar zijn nog erg aan het zoeken wat een fijn volume is. Hoe hard zetten jullie de white noise aan voor het in slaap vallen?

4 jaar geleden

Reactie op 512stef

Wij gebruiken ook een Numsy maar zijn nog erg aan het zoeken wat een fijn v ...
Wij op de zachtste stand en leggen de Numsy bij het hoofdeind van het ledikantje