25 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb oei ik groei gekregen van mijn schoonzus. Hier staan hele leuke maar ook praktische zaken in.

5 jaar geleden

Ik vind podnataal qua podcast erg leuk om te luisteren. Staat gewoon op spotify (: heel informatief en mooie interviews over zwangerschappen en bevallingen.

5 jaar geleden

Ik vind de “Zwanger enzo potcast” op Spotify erg goed. En ik volg de podcast van Patrick Kicken “Leven zonder stress”. Das ook fijn voor onze baby 👶🏼.

5 jaar geleden

Ik heb enorm gelachen om de moedermaffia! Niet per se een praktisch/informatief boek, maar lekker luchtig om te lezen 🙂

5 jaar geleden

Misschien niet helemaal wat je bedoelt, maar een van de mooiste series die ik ken is Call the Midwife, over verloskundigen in Engeland toen thuisbevallingen nog de regel waren, lachgas nog niet ontdekt was als hulpmiddel en verloskundigen überhaupt meestal nonnen waren. Topserie, zo mooi en lief!

5 jaar geleden

Met een kop thee en heel veel chocolade op Netflix: -Yummy mummies -Jane the virgin -Working moms Heb me er kostelijk mee vermaakt!

5 jaar geleden

Leuke tips! Heb ook het boek oei ik groei, superleuk en wil de boeken van Daphne Deckers gaan lezen.

5 jaar geleden

Op Netflix heb je de serie babies. Ik heb deze deels gekeken voor mijn zwangerschap en vond het erg interessant. Wil heb binnenkort weer opnieuw kijken omdat je er nu toch anders in staat.

5 jaar geleden

Reactie op MarietteD

Misschien niet helemaal wat je bedoelt, maar een van de mooiste series die ...
Weet je ook waar je die serie op kunt kijken? Netflix staat ie Vlgs mij niet op?!

5 jaar geleden

Podnataal (is al genoemd) en het YouTube kanaal Mamaworden

5 jaar geleden

Reactie op swieboo

Weet je ook waar je die serie op kunt kijken? Netflix staat ie Vlgs mij nie ...
Nee zo stom, Netflix heeft m eraf gegooid! Maar is wel veel op tv nu, sowieso op bbc, maar ook op een andere zender, weet alleen niet meer welke..

5 jaar geleden

Jane the virgin idd niet echt specifiek over zwangerschap maar een heerlijke wegkijk serie

5 jaar geleden

Ik vond niets liever dan een kind wel heel erg mooi

5 jaar geleden

Reactie op Prisje2020

Jane the virgin idd niet echt specifiek over zwangerschap maar een heerlijk ...
Die ben ik ook lekker opnieuw aan het kijken ja 😀 wel eng als het gaat over de prenatale screening 😰

5 jaar geleden

Reactie op Celiie

Ik vond niets liever dan een kind wel heel erg mooi
Is dat op Netflix?

5 jaar geleden

Reactie op Babywish3

Met een kop thee en heel veel chocolade op Netflix: -Yummy mummies -Jane t ...
The Letdown is ook erg leuk! Lijkt op workin' moms :)

5 jaar geleden

Babies op Netflix vind ik zelf ook wel super interessant

5 jaar geleden

De verwachting podcast heb je ook nog

5 jaar geleden

Mama’en de podcast van Nina Pierson

5 jaar geleden

PSY.moon over alles rondom het moeder zijn, Zwangerschap en geboorte