15 Reacties

4 jaar geleden

Toevallig een tijdje terug bij de zeeman geslaagd voor mijn zoontje. Liep er toevallig tegenaan dat ik dacht die is leuk. Ik heb maat 80 gekocht. Hij draagt nu 74 en soms al 80. Het is een ribjasje met van dat warme teddy aan de binnenkant. Ik heb een khaki kleur, maar ze hadden ook beige voor de meisjes.

4 jaar geleden

Ik vond het het ook heel lastig maar heb net een leuke bij de Prenatal gescoord. Wel een beetje prijzig maar lekker warm. Wilde dat het ook een regenjas was. Ik heb 1 maat groter gedaan.

4 jaar geleden

Ik heb een fleece winterjas van Bonprix voor haar, maat 62 maar valt zo groot dat ie nu nog groot is. En ze zit nu in 68/74 馃ぃ Verder nog een dunner jasje voor nu en nog een jas maat 74 waterproof van Zeeman voor tussenin. Denk dat we wel voorzien zijn 馃槉

4 jaar geleden

Ik heb een winterjas van de zeeman. Wandjes zitten erbij en capuchon met bond. We hebben maatje 80 genomen aangezien ze 74 draagt. Willen nog kijken voor een echt lekker warme trui of vest voor de dagen dat ze in de draagzak gaat dan is die jas echt te warm en te dik.

4 jaar geleden

Ik heb maat 74 gehad. Zo'n fluffy jas wit met lichtroze panter print haha. Maar zit qua kleren in 74/80 en die jas is nog enorm groot. Verder mutsje, wantjes en sjaal bij Zeeman gehaald in roodbruin kleurtje

4 jaar geleden

Ik heb onze dame een hele leuke gekocht bij Hema. Zo鈥檔 fluffy jas. Ik heb maat 74 gekocht. En bij zeeman en Hema zijn de jassen niet duur dus als die te klein is koop ik een andere 馃檲. Maar voor nu zat ie nog mega ruim.

4 jaar geleden

Deze heerlijke jas van Dirkje 馃グ

4 jaar geleden

Ik heb maat 74 gehad. Zo'n fluffy jas wit met lichtroze panter print haha. ...
Deze dus

4 jaar geleden

Ik heb advies gevraagd in de winkel en maat 80 aangeschaft. Het is een donker blauwe van het merk mayoral. Hij draagt nu nog een wat dikkere tussendoorjas van h&m. Qua normale kleding draaht hij nu maat 74, soms nog 68. Zag bij de prenatal een leuke set handschoenen, muts en sjaal die ik er nog bij ga bestellen.

4 jaar geleden

Intussen een jasje gekocht via zalando en zeer tevreden van . Lekker dik en beschermt tegen wind en regen . Dankuwel dames .

4 jaar geleden

Deze is van de zeeman 馃榿馃槏

4 jaar geleden

Amai wist niet dat ze dit daar hadden .

4 jaar geleden

Reactie op Fallon

Amai wist niet dat ze dit daar hadden .
Nee, ik ook niet, ik liep erlangs en had hem maar gelijk gekocht ,鈽猴笍馃榿 Ze hebben meerdere kleuren, grijs,groen,zwart, en beige

4 jaar geleden

Ook gekocht, maar dan in het donkerblauw 馃槉 Lekker warm jasje!