12 Reacties

5 jaar geleden

Ik hdb deze!

5 jaar geleden

Wij hebben de babybjorn

5 jaar geleden

Ik hdb deze!
Ik heb dezelfde ma ons meisje ligt daar nie graag in . En jullie baby´tje ?

5 jaar geleden

Wij hebben van BabyBjörn de wipstoel Bliss. Hij beweegt op de bewegingen van het kind. Hij is ook super makkelijk in te klappen en mee te nemen. Hij staat hier gewoon in de kast opgeborgen😄

5 jaar geleden

Reactie op Ashley1995

Wij hebben van BabyBjörn de wipstoel Bliss. Hij beweegt op de bewegingen va ...
Wij hebben ook deze Vandaag voor het eerst gebruikt (3 wk + 5) en hij vind het heerlijk!

5 jaar geleden

Baby Björn. Stervensduur, maar via Marktplaats in ieder geval iets prettiger geprijsd. Er zijn nieuwe hoezen voor te koop, dus neem gerust een Marktplaats exemplaar met kapotte hoes.

5 jaar geleden

Wij hebben deze. Kan hij later als hij dreumes/peuter is zelf in gaan zitten relaxen 😊

5 jaar geleden

Wij hebben ook een babybjorn, omdat dit een ergonomisch wipstoeltje is. het advies is wel om een baby niet langer dan totaal 1,5 uur per dag in een maxi-cosi/wippertje te doen.

5 jaar geleden

Iemand bekend met de mamaroo?

5 jaar geleden

Ik heb er twee ! Weet even niet welke merken maar gekozen voor een automatische en een standaard wipstoeltje, want leek mij fijn om een automatische te hebben voor als ik bezig ben met mn online lessen, maar van mn stiefmoeder moest ik een standaard eentje hebben want dan leren ze zelf een beetje bewegen !

5 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Iemand bekend met de mamaroo?
Ik heb een mamaroo! Geweldig, mijn dochtertje is er ook gek op.