27 Reacties

4 jaar geleden

Ik hoor goeie dingen over de Babybjorn wipstoeltjes☺️. Heb er zelf een tweede hands gekocht en een nieuwe hoes van Ukje erbij.

4 jaar geleden

Nuuna! Die kan je een klein duwtje geven en dan wiegt hij een minuut of twee zachtjes heen en weer. En kan je gebruiken tot 60 kilo. Mijn oudste wil er nu ook steeds inzitten. Ben zelf ook helemaal geen fan van die elektrische, maar deze vind ik super. Voor boven heb in de ‘oude’ staan, voor als ik boven mijn handen nodig heb. Overigens heeft mijn oudste er steeds maximaal 15 minuten ingelegen per dag. Omdat het niet een goede houding is. Maar was soms wel handig, zoals met douchen. De banini (de oude die ik nog had) kon best plat gelukkig. Ik weet ook dat er mensen zijn die hem na het voedden gebruikte bij kindjes met reflux. Dan zitten ze wat rechter. Ook hebben we hem een enkel keertje met begin van vast voedsel gebruikt, maar dat vonden we fijner in de stokke newborn set.

4 jaar geleden

Grappig.. Ik zie 2 staan waar ik ook over wilde beginnnen.. Wij hadden bij onze dochter dr nuna leaf.. Ik vond 't een onding, mega groot, niet mee te nemen en mn dochter vond het helemaal niks.. Daarnaast was de speelboog veel te hoog en kon ze er nooit bij.. Ik heb enorm veel positieve verhalen gehoord over de babybjorn wipper.. Klein op te vouwen, kan overal mee naartoe, beweegt mee als je kleintje de voetjes beweegt en de speelboog is dichtbij..

4 jaar geleden

Ik heb deze gekocht

4 jaar geleden

Wij hadden de nuna leaf, geen succes hier. Nu hebben we alleen een doomoo swing die je kan “wiegen”. Simpel ding.

4 jaar geleden

Super leuk cadeau! Wij hebben er 1 bij onze kinderstoel zitten. Dus een wipstoeltje los en kan op de kinderstoel. Eigenlijk nooit gebruikt als wipstoeltje. Omdat ons zoontje altijd in zijn stoeltje bij ons aan tafel zat. Over baby bjorn hoor ik wel veel positieve verhalen.

4 jaar geleden

Reactie op Lynne88

Ik hoor goeie dingen over de Babybjorn wipstoeltjes☺️. Heb er zelf een twee ...
Dit hebben wij ook gedaan. Ik werk in de kinderopvang en hebben meerdere varianten gehad. Die van little dutch. Die je moet tikken en nu de babybjorn waar ze zelf goed leren hoe ze moeten bouncen. Elke beweging zorgt voor een wip zeg maar. En makkelijk in te klappen en dus op te bergen of mee te nemen.

4 jaar geleden

Wij hebben wel een elektrische, die gaat alleen naar voren en achter. Heel fijn ding! 😊 merk durf ik niet te zeggen maar was geen dure

4 jaar geleden

Babybjorn wipstoel is een aanrader! Al bij 2 kindjes gebruikt en straks weer voor onze baby. Zitten/liggen ze heerlijk in en makkelijk mee te nemen en op te bergen. Wel prijzig maar is het zeker waard.

4 jaar geleden

Wij hebben ook de babybjorn, heel erg blij mee! Makkelijk op te ruimen (je schuift hem zo onder de bank), wasbare hoes en gewoon een lekker simpel stoeltje. Voor ons echt ideaal!

4 jaar geleden

Wij hebben de Babybjorn gekocht 😊

4 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi kori. Makkelijk in te klappen, en ik vindt het design ook erg mooi. Er stonden goede recensies online 😊

4 jaar geleden

Wij hebben een Baby Björn. Heb een exemplaar van Marktplaats gevist met een totaal verkleurde hoes. Die uit elkaar gehaald en de losse delen als patroon voor een nieuwe hoes gebruikt.

4 jaar geleden

Reactie op S-R-

Wij hebben de maxi cosi kori. Makkelijk in te klappen, en ik vindt het desi ...
Die willen wij ook 😊

4 jaar geleden

Nuna leaf heb ik tweedehands gekocht. De zijwaardse beweging schijnt heel fijn te zijn

4 jaar geleden

Wij hebben deze van Fischer Price, nog niet gebruikt maar hij is voor newborns tot een jaar of 2-3 met verschillende standen, dan kan hij gewoon als wipstoeltje gebruikt worden. Het is altijd even afwachten of je baby het fijn vindt om erin te zitten 😋

4 jaar geleden

Reactie op S-R-

Wij hebben de maxi cosi kori. Makkelijk in te klappen, en ik vindt het desi ...
Wauw..die is gaaf!!

4 jaar geleden

Wij hebben een baby Björn super blij mee!

4 jaar geleden

Deze hebben wij gekregen, je heb deze beige of grijs.. het is zn wipstoel met meer mogelijkheden, ook erg handig dat er meteen een stoeltje bij zit en je het wip gedeelte eraf kan klikken en de baby dan op een fijne hoogte kan instellen. Ideaal vanwege mn rug😘👍

4 jaar geleden

Deze hebben wij gekregen, je heb deze beige of grijs.. het is zn wipstoel met meer mogelijkheden, ook erg handig dat er meteen een stoeltje bij zit en je het wip gedeelte eraf kan klikken en de baby dan op een fijne hoogte kan instellen. Ideaal vanwege mn rug😘👍