40 Reacties

5 jaar geleden

Bij ons in het ziekenhuis kun je je parkeerkaartje inleveren tegen een vrijkaart op t moment dat je langer gebleven bent.. maar kun je niet gebracht worden dan?? Je partner blijft niet net zo lang als jij bijvoorbeeld toch?

5 jaar geleden

In de wijk om het ziekenhuis heen parkeren?

5 jaar geleden

De auto ergens anders parkeren na de bevalling? En weer ophalen als je naar huis mag? Vaak kun je in t ziekenhuis ook weekkaarten en zelfs maandkaarten kopen..

5 jaar geleden

Reactie op Each2

De auto ergens anders parkeren na de bevalling? En weer ophalen als je naar ...
Ik bedoelde in t geval dat je partner ook zou moeten blijven.. Je gaat m zelf niet verzetten natuurlijk 😂 Mijn man blijft sowieso niet als ik in t zkh moet blijven

5 jaar geleden

Mijn man koopt een weekkaart van €15 steeds. Kan die altijd er in of er uit wanneer hij wil. Wil hij 2x per dag komen is ook geen probleem. Hij kan dat aantikken bij de slagboom.

5 jaar geleden

Bij ons is het gratis parkeren😇

5 jaar geleden

Volgens mij als je kaartjes bewaard kan je dat wel bij belasting in april aangeven. Bij ons is die niet zo duur en anders ligt er een wijk naast

5 jaar geleden

Reactie op ChickenANDnugget

Volgens mij als je kaartjes bewaard kan je dat wel bij belasting in april a ...
Nee je kunt parkeerkosten niet declareren bij de belastingdienst. Vaak helpen ziekenhuizen wel mee (uitrijkaart ofzo)

Reactie op marcellaao

Mijn man koopt een weekkaart van €15 steeds. Kan die altijd er in of er uit ...
Ja dit hebben wij ook gedaan. Denk dat ieder ziekenhuis wel een weekkaart-optie heeft, dat scheelt waarschijnlijk wel veel (hoewel ik het nog steeds een duur grapje vond, totaal kostte ons toen ongeveer 50 euro)

5 jaar geleden

Reactie op ChickenANDnugget

Volgens mij als je kaartjes bewaard kan je dat wel bij belasting in april a ...
Naar mijn weten ook! Wij moesten de parkeer kaartjes bewaren toen oma in het zh lag.

5 jaar geleden

Naar mijn weten ook! Wij moesten de parkeer kaartjes bewaren toen oma in he ...
Wat goed om dit te weten! Ik betaal pw door mijn ziekenhuis bezoeken 12€! Dat loopt wel op. Mijn kaartje wordt alleen ingeslikt... dus heb niet iets van een bewijs.

5 jaar geleden

Naar mijn weten ook! Wij moesten de parkeer kaartjes bewaren toen oma in he ...
https://www.consumentenbond.nl/belastingaangifte/zelf-aangifte-doen/aftrekbare-vervoerskosten-bij-artsenbezoek Misschien heb je daar iets aan? Ik weet dat je ook kan declareren bij de zorgverzekering maar wel pas boven een bepaald bedrag in totaal.

5 jaar geleden

Wat goed om dit te weten! Ik betaal pw door mijn ziekenhuis bezoeken 12€! D ...
Je kan als je je kaartje erin doet op kwitantie klikken, dan krijg je een soort bonnetje. Volgens mij is dat bij betalen dat je dat moet doen.

5 jaar geleden

Je kan als je je kaartje erin doet op kwitantie klikken, dan krijg je een s ...
Ga eens checken, en ff uitzoeken dit 😁 thanks!

5 jaar geleden

Toen ik laatst in t ziekenhuis lag, konden we bij de balie van de afdeling een uitrijkaart krijgen en dat scheelde veel!

5 jaar geleden

Reactie op Ilsee8

Bij ons in het ziekenhuis kun je je parkeerkaartje inleveren tegen een vrij ...
Nou hij blijft gewoon net zo lang als ik aangezien hij het zh niet uitmag of hij mag niet meer terug, want je mag niet op en neer vanwege corona🤷‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op Marbee

In de wijk om het ziekenhuis heen parkeren?
Is niks in de buurt helaas

5 jaar geleden

Reactie op MommyToBeInFebruari

Nou hij blijft gewoon net zo lang als ik aangezien hij het zh niet uitmag o ...
Oh echt??.. ik heb 5 jan. Pas gesprek in t zkh dus zal t bij ons eens navragen want ik denk niet dat ons zkh staat te springen om een extra bed te bezetten.. kan ook niet we hebben nog 2 kindjes rondlopen, maar zou t belachelijk vinden als ze hun broertje of zusje niet mogen komen bekijken als ze geen klachten hebben.

5 jaar geleden

Reactie op Ilsee8

Oh echt??.. ik heb 5 jan. Pas gesprek in t zkh dus zal t bij ons eens navra ...
Broertjes en zusjes mogen 1 keer per dag langs komen😅 zs zeiden tegen ons als je nog een kind zou hebben lijkt het me verstandig dat je iemand regelt die voor je kind zorgt in die periode, want je partner mag niet op en neer😱🤦‍♀️ dus t is basically kiezen tussen je 2 kinderen dan en dan maar hopen dat iemand met het broertje of zusje langs wilt komen🤦‍♀️ regels slaan nergens op gewoon

5 jaar geleden

Hier is er een weekkaart, die is 10 en dag is 5