14 Reacties

4 jaar geleden

De darm in elkaar schuift* moet het zijn. Een van de vele typos 😅

4 jaar geleden

Wat verdrietig en ontzettend vervelend voor jullie en de kleine meid.. Ik herken dit niet, maar leef met jullie mee. Lijkt me vreselijk, je zult je wel ontzettend machteloos voelen. Hopelijk kunnen ze haar helpen & heeft ze snel geen pijn meer 💗 Heel veel succes en sterkte nog! 💐

4 jaar geleden

Wat akelig om je kindje zo te zien. Ik heb er geen ervaring mee, maar wat ze bedoelen heet 'invaginatie'. Misschien dat je daarop meer herkenbare verhalen kunt vinden. Veel sterkte.

4 jaar geleden

Ze is nu in ieder geval een beetje beter zoals ik het leest maar dit lijkt me best schrikken voor je… dat paars oplopen dat hebben wij hier ook gehad maar dan met 2 maanden bleek ze een afwijkende nier te hebben… toen ze paars Werd ben ik door angs naar de ziekenhuis met haar in me armen gerend…. Want ze werd niet alleen paars maar ging ook hyperventileren het is echt schrikken… tis maar goed dat je de dokter hebt gebeld en ze je hebben geroepen altijd aan de bel trekken en je instinct volgen. Heel veel beterschap ❤️‍🩹 en het komt allemaal goed wij zitten nog steeds sinds 2,5 maand met antibiotica… en later onderzoek gedaaan naar de niet was die blijkbaar kleiner en deed het minder dan de rechten… het kon erger zei ik altijd… het gaat goed komen en altijd je instinct volgen heel veel sterkte en hoop dat je snel naar huis mag met de kleine het komt echt goed ❤️‍🩹❤️‍🩹

4 jaar geleden

Ik bedoel sinds ze 2,5 halve maand is kreeg ze antibiotica en nu gebruik ze het nog steeds meine is ook 12 maanden

4 jaar geleden

Ik ben er ook niet bekend mee, maar ik wil jullie veel sterkte wensen. Hopelijk komt er snel duidelijkheid en kunnen ze het behandelen 😘

4 jaar geleden

Heel heftig joh! Zeker herkenbaar. Mijn zoontje is met 3mnd ‘s nachts opgenomen en gelijk geopereerd aan zijn darmen. Veel pijn, veel overgeven. Voor die tijd huilde hij bijna 24/7 al vanaf zijn geboorte. Heftig om in het ziekenhuis te zitten met je kleintje! Hopelijk vinden ze snel een oorzaak en kan ze geholpen worden! Sterkte!!!

4 jaar geleden

Bedankt voor de lieve woorden. Ik was echt bang in het ziekenhuis. Je weet niet wat je kan verwachten en de engste scenario's schieten door je hoofd. Ze denken inderdaad aan een darm invaginatie veroorzaakt door opgezwollen lymfeklieren in de buik door de infectie (haar oorontsteking). Dit kon niet getest worden adhv een echo omdat ze (gelukkig) geen aanval meer heeft gehad vandaag. Dus we zijn weer thuis! Gaan door met de antibiotica kuur en hoe meer de ontsteking verdwijnt hoe minder kans op zo'n darminstulping. Als er nog iets gebeurd mogen we direct terugkomen. Behalve dat ze moe is hebben wij gelukkig weer een tevreden kindje!! Wat een schrik en wat een dankbaarheid voor de goede afloop.

4 jaar geleden

Reactie op anneilse

Bedankt voor de lieve woorden. Ik was echt bang in het ziekenhuis. Je weet ...
Wat eng zeg om mee te maken! Goed dat je het hebt laten nakijken en veeeeel beterschap!

4 jaar geleden

Wat ontzettend naar voor je dochter en voor jou. Ik herken het niet maar het lijkt me heel heftig. Luister goed naar je moeder gevoel en geef aan wat je nodig hebt om gerust gesteld te worden. Sterkte 😘

4 jaar geleden

Reactie op anneilse

Veel beterschap voor de kleine heftig zeg en wat zul je geschrokken zijn vreselijk

4 jaar geleden

Jeetje wat heftig en naar, krijg er kippenvel van 😔 Heel veel sterkte voor jullie! ❤️

4 jaar geleden

Reactie op anneilse

Gelukkig hebben ze een kuur!! Heel veel sterkte 😔 ik ben erg blij te horen dat ze je een kuur hebben en ik hoop dat alles goed gaat komen❤️ De mijne heeft ook een kuur en alles gaat heel goed gelukkig !

4 jaar geleden

Reactie op anneilse

Heel fijn, weer lekker thuis! Sterkte verder, hopelijk gebeurt het niet nog een keer! Nu lekker bijkomen van alles😘