14 Reacties

4 jaar geleden

De darm in elkaar schuift* moet het zijn. Een van de vele typos 😅

4 jaar geleden

Wat verdrietig en ontzettend vervelend voor jullie en de kleine meid.. Ik herken dit niet, maar leef met jullie mee. Lijkt me vreselijk, je zult je wel ontzettend machteloos voelen. Hopelijk kunnen ze haar helpen & heeft ze snel geen pijn meer 💗 Heel veel succes en sterkte nog! 💐

4 jaar geleden

Wat akelig om je kindje zo te zien. Ik heb er geen ervaring mee, maar wat ze bedoelen heet 'invaginatie'. Misschien dat je daarop meer herkenbare verhalen kunt vinden. Veel sterkte.

4 jaar geleden

Ze is nu in ieder geval een beetje beter zoals ik het leest maar dit lijkt me best schrikken voor je… dat paars oplopen dat hebben wij hier ook gehad maar dan met 2 maanden bleek ze een afwijkende nier te hebben… toen ze paars Werd ben ik door angs naar de ziekenhuis met haar in me armen gerend…. Want ze werd niet alleen paars maar ging ook hyperventileren het is echt schrikken… tis maar goed dat je de dokter hebt gebeld en ze je hebben geroepen altijd aan de bel trekken en je instinct volgen. Heel veel beterschap ❤️‍🩹 en het komt allemaal goed wij zitten nog steeds sinds 2,5 maand met antibiotica… en later onderzoek gedaaan naar de niet was die blijkbaar kleiner en deed het minder dan de rechten… het kon erger zei ik altijd… het gaat goed komen en altijd je instinct volgen heel veel sterkte en hoop dat je snel naar huis mag met de kleine het komt echt goed ❤️‍🩹❤️‍🩹

4 jaar geleden

Ik bedoel sinds ze 2,5 halve maand is kreeg ze antibiotica en nu gebruik ze het nog steeds meine is ook 12 maanden

4 jaar geleden

Ik ben er ook niet bekend mee, maar ik wil jullie veel sterkte wensen. Hopelijk komt er snel duidelijkheid en kunnen ze het behandelen 😘

4 jaar geleden