65 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb vanochtend Naïf (zonnebrand voor gezichtje) gekocht, zit ook geen troep in en ruikt heerlijk. Was ook goed uit te smeren dus tot nu toe ben ik erg tevreden. Enige minpuntje is dat het errrg duur is
5 jaar geleden
Reactie op Marie-straksmoedervandrie
Ik heb vanochtend Naïf (zonnebrand voor gezichtje) gekocht, zit ook geen tr ...
Ja die Weleda was ook iets van 15 piek ofzo. Nou vind ik het niet erg om voor zoiets wat meer geld neer te leggen, maar als het dan zo tegenvalt en je gaat toch over op iets anders, dan is het wel zonde 🙈
Ik kan die van Weleda natuurlijk ook bewaren voor op de armpjes en beentjes als het straks echt warmer wordt en hij korte mouwtjes en broekjes gaat dragen. Voor het gezichtje wel ik wel echt iets anders iig.
5 jaar geleden
Reactie op Mi_ch_el_le
Ja die Weleda was ook iets van 15 piek ofzo. Nou vind ik het niet erg om vo ...
Ik ging eigenlijk voor Hipp, want ik had in een ander topic gelezen dat die heel fijn was (en ook zonder troep), maar die hadden ze niet bij de Etos. Omdat de zon al zo fel was heb ik toen die van Naif gekocht, die was 25 euro 😬 Gelukkig is hij dus erg fijn, anders zou ik ook balen
5 jaar geleden
Ik vind het ook erg moeilijk. Ik zweer voor mezelf altijd bij garnier of nivea maar vind voor de kleine man toch iets anders. Hij heeft nog steeds klein beetje prematuurhuidje. Had naif al in de hand maar ook weleda. Allemaal opties maar welke is fijn en goed
5 jaar geleden
Reactie op marcellaao
Ik vind het ook erg moeilijk. Ik zweer voor mezelf altijd bij garnier of ni ...
Ja lastig hè. Maar Weleda kun je wat mij betreft al van je lijstje schrappen 😉 Hun andere producten zijn overigens wel heel erg fijn, dus ik schrijf het merk zeker niet af. Maar idd, ik gebruik zelf Garnier, maar wil voor m'n zoontje iets natuurlijkers. Dat huidje is nog zo teer en niks gewend.
5 jaar geleden
Reactie op Mi_ch_el_le
Ja lastig hè. Maar Weleda kun je wat mij betreft al van je lijstje schrappe ...
Ben blij dat ik dat nu weet. Vorige week alle zonnenbrand 1+1 bij kruidvat. Blij dat ik toen niet de weleda had gekocht
5 jaar geleden
Ik vind naif niet fijn is te vettig naar mijn zin .
We gebruiken Louis midmer zit helemaal niks in en smeert fijn uit.

5 jaar geleden
Ik heb voor mijn dochter met eczeem alles geprobeerd (ook biodermal, weleda, etc) maar ze kreeg overal een reactie op. Die van la roche-posay Anthelios is de enige die super goed werkt, de huid hydrateert zonder vet te maken, smeert makkelijk uit. 1 tube doe je het hele seizoen mee tot september. Top spul!