13 Reacties

5 jaar geleden

Gewoon een parasolletje? Met een zonnescherm krijg je ook al snel minder frisse lucht binnen

5 jaar geleden

Een dooky is heel handig!

5 jaar geleden

Wij hebben een dooky. Meer eigenlijk om nieuwsgierige mensen buiten de wagen te houden 😅 Maar we kunnen hem ook als luifel knopen en dan heb je een zonnescherm. Wel goed de temperatuur in de wagen in de gaten blijven houden! Het kan al snel warm worden.

5 jaar geleden

Mockingbird wagen met zonnescherm dat er met een magneet systeem op te klikken is. Super fijn! De Mockingbird is de ‘online versie’ (helft vd prijs maar uit dezelfde fabriek en bijna exact hetzelfde) van de UPPABABY Vista.

5 jaar geleden

Mockingbird wagen met zonnescherm dat er met een magneet systeem op te klik ...
Aan de andere kant zit een ‘raampje’ met gaas voor de frisse lucht. Het wordt idd al gauw warm in de wagen

5 jaar geleden

Dooky 😍

5 jaar geleden

Wij hebben ook een Dooky, echt ideaal 😍 er blijft genoeg ruimte aan de zijkanten over voor frisse lucht (of je schuift hem wat verder open aan de kant waar de zon er niet in schijnt) 😋

5 jaar geleden

Wij hebben ook een dooky! Nog niet gebruikt maar lijkt me fijn

5 jaar geleden

Door dit topic ben ik het vannacht gaan googlen. Parasol, dooky of soortgelijk uv werend product zijn veilig. Een deken, hydrofiele doek of ingebouwde kap van de wagen volledig gesloten (of juist helemaal niks) zijn onveilig (te hoge temperatuurstijging) Heb dus vannacht een dooky gekocht 🤣

5 jaar geleden

Dooky!! Zo ideaal!

5 jaar geleden

Reactie op Lapop

Door dit topic ben ik het vannacht gaan googlen. Parasol, dooky of soortgel ...
😊 Mijn nacht aankopen zijn groter 😅🤣 Voor andere, misschien is dit wel interessant. Ik en een vriendin zijn vorige zomer ook aangesproken door een agent. Die vriendin had een handdoek over de kinderwagen voor de zon, naar mij wilde ze niet luisteren toen ik zei dat dat niet heel slim was. De agent heeft er wat van tegen dr gezegd en aan mij vroeg hij of ik een beker water bij me had. Zij had een baby'tje bij dr en ik een 1 jarige 😉

5 jaar geleden

😊 Mijn nacht aankopen zijn groter 😅🤣 Voor andere, misschien is dit wel ...
ik had dus gister exact hetzelfde probleem en heb de hele tijd de zon geblockt met mn lichaam door naast de wagen te lopen🤣. ik voelde me echt zo’n nieuwe onervaren moeder😛. ik wilde eigenlijk vandaag met een hydrofieke doek over de kap gaan wandelen maar dat is volgens de tabel dus helemaal niet goed! Heb ke misschien een link van die tabel? Als ik t goed kan lezen is alleen een dooky als luifel geschikt of een parasol. ik ga maar proberen de hydrofiele doek te knopen als een dooky. ik vind het alleen zo jammer dat je je kindje dan niet meer kan zien 🙁.

5 jaar geleden

Reactie op Josie88

ik had dus gister exact hetzelfde probleem en heb de hele tijd de zon geblo ...
http://stichtingveiligkind.nl/onderzoekresultaten/ Dit is de website. Ennuh ik deed het ook hoor! Ik werd er op gewezen door mijn vriendinnen. Ja je kindje kan je niet meer zien inderdaad dat vind ik ook wel naar hoor! Juist bij 30 graden wil je je kindje juist goed in de gaten houden. Maar met de parasol heb ik altijd ruzie 🤣 De dooky gebruik ik nu als ik wil dat meneer gaat slapen maar weigert. Dan doe ik hem helemaal naar beneden dan kan hij niets meer zien. Ook houdt dat nieuwsgierige mensen en grote broer buiten de wagen. Zeker nu met corona is het wel fijn op de één of andere manier denken (vreemde) mensen vaak dat je altijd zomaar in de kinderwagen mag kijken