9 Reacties

4 jaar geleden

Ja dat is echt van het spugen wat dan in de nek(plooi) loopt. Laat je haar goed boeren na het voeden? Dat maakt bij ons veel verschil. Misschien zit het wat in of achter haar oortjes of zo dat je het blijft ruiken. En de kleertjes... maar in principe zou het weg moeten gaan als ze goed gewassen is na het spugen 🤷‍♀️🤔

4 jaar geleden

Bij elke badje geef ik me baby’s nek een goede beurt. Daarna wanneer hij na het eten spuwt ook even met een nat lapje schoonmaken. En lichtjes een lekker geurtje zetten als het kindje dat verdraagt.

4 jaar geleden

Reactie op Rox2828

Bij elke badje geef ik me baby’s nek een goede beurt. Daarna wanneer hij na ...
Een geurtje zetten? Als in een kunstmatige geur op je baby doen? 😲

4 jaar geleden

Reactie op Rox2828

😖😖😖

4 jaar geleden

Reactie op Rox2828

Een geurtje? Seriously?

4 jaar geleden

Zitten er ook rode plekken in de plooien? Dit heeft mijn zoontje wel eens. Ik check dit elke dag, maar hij heeft een gevoelige huid. Dit ruik je ook. Ik doe er wat talkpoeder op.

4 jaar geleden

De nekplooien en achter de oortjes goed schoonmaken. Bij onze dame zit het vaak achter en soms in haar oren haha oeps

4 jaar geleden

Reactie op Rox2828

Ik doe dan een beetje zwitzal op de washand met een beetje water, daarna goed droogmaken en je ruikt het niet meer... maar parfum??? Never nooit niet...

4 jaar geleden

Wat hier ak gezegd is.. Waarsch smetplekje (in wording) in de nekplooi.. Als t echt al rood en geïrriteerd is kun je na het droogdeppen een beetje maizena er op doen.. Dat trekt t vocht er uit maar is minder heftig dan talkpoeder.. Ik hoefde dat maar 2 x te doen en toen was t al opgelost.. Vanaf toen heeeel goed schoon gehouden..