16 Reacties

6 jaar geleden

Ja, ik! Echter niet als behandeling omdat het zwanger worden niet lukte maar omdat ik het alleen doe. Ik heb dus een spermadonor en ben doormiddel van IUI zwanger geraakt.

6 jaar geleden

Ik door IVF :-)

6 jaar geleden

Ja ik, tweede IUI poging raak!

6 jaar geleden

Reactie op Anoniem2014

Ja ik, tweede IUI poging raak!
Wij lopen redelijk gelijk zie ik, wanneer had je inseminatie? En wat zijn jou klachten waardoor dacht je het is raak ben nieuwsgierig

6 jaar geleden

Reactie op MoniqueGeldof

Ik door IVF :-)
Wauw ook super bijzonder! Wanneer heb je positief getest en wag waren je 1e symptomen?

6 jaar geleden

Reactie op Hugo90

Ja, ik! Echter niet als behandeling omdat het zwanger worden niet lukte maa ...
Wat mooi zeg! Heel bijzonder.. Wanneer wist jij het en had je ook symptomen?

6 jaar geleden

Reactie op Dw27

Wat mooi zeg! Heel bijzonder.. Wanneer wist jij het en had je ook symptomen ...
Ik heb vorige week woensdag positief getest. Ben nu 4+5. Symptomen heb ik niet echt, wat moe en af en toe een opgeblazen buik. Heb jij klachten?

6 jaar geleden

Reactie op Dw27

Wij lopen redelijk gelijk zie ik, wanneer had je inseminatie? En wat zijn j ...
Ik had 28 mei de inseminatie. Ik wist 10 dagen na de IUI al dat het raak was, misselijk, pijnlijke borsten en erg moe. Ik testte ook gelijk postief met clear blue. (HCG was al uit me lijf.) En jij?

6 jaar geleden

Reactie op Anoniem2014

Ik had 28 mei de inseminatie. Ik wist 10 dagen na de IUI al dat het raak wa ...
Kijk jij wist het dus ook al snel. Ik 3 juni ik wist het ook al 10 dagen erna en was ook gelijk positief en liepen enorm op dus wist ook dat het niet van de ovitrellespuit was. Ja ik ook hele zere borsten en onderrug en vriend zei dat borsten anders en groter voelden haha

6 jaar geleden

Wij ook! Eerste iui gehad 28 mei en meteen raak! Hoop zo dat alles goed gaat 🍀 binnen 2 weken de eerste echo.

6 jaar geleden

Wij ook door iui. Wij moest en voor icsi alleen in de wachttijd wilde ze 3 X lui proberen. Toen wij voor de 1e keer kwamen bleek dat iui toch niet mogelijk was omdat er te weinig goede cellen waren. 0,2%. Toch wilde ze het wel inbrengen. Alles was toch al gedaan en klaar. Dit was 19 mei. 30 mei kwam ik er achter dat ondanks de weinig goede cellen ik toch zwanger ben!

6 jaar geleden

Reactie op nadieh07

Wij ook door iui. Wij moest en voor icsi alleen in de wachttijd wilde ze 3 ...
Wauw wat fantastisch voor jullie zeg! Echt een klein wondertje

6 jaar geleden

Reactie op G_fluffy

Wij ook! Eerste iui gehad 28 mei en meteen raak! Hoop zo dat alles goed gaa ...
Wat fijn zeg en ook de 1e keer raak dus wauw ! Ja dat hoop ik , fijn dat je al zo snel echo hebt.

6 jaar geleden

Wij bij de 9e IUI raak en ook in februari uitgerekend!

6 jaar geleden

3e keer iui en 2-2-2021 uitgerekend vandaag een prachtig hartje gezien

6 jaar geleden

2e iui zwanger uitgerekend 11 februari:)