Hallo allemaal,
Ik was benieuwd of er hier ook meiden zijn die zwanger zijn geraakt dooi iui en uitgerekend zijn in februari. Ik zelf heb 3 juni onze 1e gestimuleerde iui gehad en gelijk raak echt heel onwerkelijk nog. Hopelijk zijn er meer meiden met wie ik ervaringen kan delen
Liefs...
Ja, ik! Echter niet als behandeling omdat het zwanger worden niet lukte maar omdat ik het alleen doe. Ik heb dus een spermadonor en ben doormiddel van IUI zwanger geraakt.
Wij lopen redelijk gelijk zie ik, wanneer had je inseminatie? En wat zijn j ...
Ik had 28 mei de inseminatie. Ik wist 10 dagen na de IUI al dat het raak was, misselijk, pijnlijke borsten en erg moe. Ik testte ook gelijk postief met clear blue. (HCG was al uit me lijf.) En jij?
Ik had 28 mei de inseminatie. Ik wist 10 dagen na de IUI al dat het raak wa ...
Kijk jij wist het dus ook al snel. Ik 3 juni ik wist het ook al 10 dagen erna en was ook gelijk positief en liepen enorm op dus wist ook dat het niet van de ovitrellespuit was. Ja ik ook hele zere borsten en onderrug en vriend zei dat borsten anders en groter voelden haha
Wij ook door iui. Wij moest en voor icsi alleen in de wachttijd wilde ze 3 X lui proberen. Toen wij voor de 1e keer kwamen bleek dat iui toch niet mogelijk was omdat er te weinig goede cellen waren. 0,2%. Toch wilde ze het wel inbrengen. Alles was toch al gedaan en klaar. Dit was 19 mei. 30 mei kwam ik er achter dat ondanks de weinig goede cellen ik toch zwanger ben!