13 Reacties
5 jaar geleden
Hoi!
Ik weet dat er via Mom in Balance 1 les per week is in Naaldwijk. Als Den Haag/Delft (daar woon en sport ik zelf) niet te ver is, is het daar vaker 😊
Zwangerfit leek mij ook leuk en is er volgens mij ook wel in t Westland.
5 jaar geleden
Hoi hoi!
Ik woon ook in het Westland en ga zwanger en fit doen in de Lier. In oktober gaat er weer een nieuwe groep starten. Misschien is dat ook iets voor jou?
5 jaar geleden
Hier uit Naaldwijk, verhuist dit jaar januari. Ik doe nu nog gewoon banen zwemmen. Maar ik lees even mee! Vind het lastig om aan iets te beginnen omdat ik van veel mensen hoor “ oh je ziet nog niks of oh je hebt geen buik “ als ik zeg dat ik tegen de 20 weken aanloop. Denk een beetje onzeker 🤔
5 jaar geleden
Hi wat leuk! Ik ben ook verhuisd vanuit Twente naar het Westland! Sgravezande. Ik ben ook aan het kijken waar ik naar toe kan om mensen te leren kennen🥰
5 jaar geleden
Ik woon in Maassluis. Ik had me ingeschreven bij zwembad Dolfijn voor zwangerschapszwemmen. Door de Corona gaat dit niet door. Ik kreeg een tip van een vriendin voor zwangerschapyoga in gravenzande. Ik denk hier nu aan om te gaan doen. Maar als iemand nog tips heeft waar je wel kunt zwemmen... hou ik me aanbevolen! Leuk... om te zien dat er ook vrouwen uit het Westland bij zitten.🙂