13 Reacties

5 jaar geleden

Hoi! Ik weet dat er via Mom in Balance 1 les per week is in Naaldwijk. Als Den Haag/Delft (daar woon en sport ik zelf) niet te ver is, is het daar vaker 😊 Zwangerfit leek mij ook leuk en is er volgens mij ook wel in t Westland.

5 jaar geleden

Oh top dank je wel voor de tip! Ik ga er even naar kijken😃

5 jaar geleden

Ik sport in nootdorp bij svbfit, ook zwanger en fit. Vind het heerlijk

5 jaar geleden

Hoi hoi! Ik woon ook in het Westland en ga zwanger en fit doen in de Lier. In oktober gaat er weer een nieuwe groep starten. Misschien is dat ook iets voor jou?

5 jaar geleden

Ik woon in het westland maar ik doe niet aan zwangerschapslesjes mee

5 jaar geleden

Hier uit Naaldwijk, verhuist dit jaar januari. Ik doe nu nog gewoon banen zwemmen. Maar ik lees even mee! Vind het lastig om aan iets te beginnen omdat ik van veel mensen hoor “ oh je ziet nog niks of oh je hebt geen buik “ als ik zeg dat ik tegen de 20 weken aanloop. Denk een beetje onzeker 🤔

5 jaar geleden

Ja, ik! Wat leuk! Ik heb me net aangemeld voor de zwangerfit in ‘s-Gravenzande met een vriendin. Ik wil dus ook heel graag zwangerschapszwemmen, maar dat is hier niet echt? Maesemunde doet het nu niet.

5 jaar geleden

Hi wat leuk! Ik ben ook verhuisd vanuit Twente naar het Westland! Sgravezande. Ik ben ook aan het kijken waar ik naar toe kan om mensen te leren kennen🥰

5 jaar geleden

Reactie op EvdPlas

Ja, ik! Wat leuk! Ik heb me net aangemeld voor de zwangerfit in ‘s-Gravenza ...
Oh wat grappig! Ga je dat doen bij La vie Linda? Ik heb daar informatie opgevraagd over de start en kosten. Wellicht zien we elkaar daar wel😃

5 jaar geleden

Reactie op babycomingsoonx

Hi wat leuk! Ik ben ook verhuisd vanuit Twente naar het Westland! Sgravezan ...
Wat super toevallig! Ja ik ben ook nog aan het oriënteren maar ik weet wel dat ik IETS wil doen haha.

5 jaar geleden

Reactie op Anoniempje123456

Hoi hoi! Ik woon ook in het Westland en ga zwanger en fit doen in de Lier. ...
Dank je wel voor de tip! De lier is zeker een optie maar zoek meer iets in Naaldwijk of s’ Gravenzande vanwege afstand.

5 jaar geleden

Reactie op EvdPlas

Ja, ik! Wat leuk! Ik heb me net aangemeld voor de zwangerfit in ‘s-Gravenza ...
Ik heb me ook ingeschreven bij zwanger&fit in s’-Gravenzande! Dus waarschijnlijk zien we elkaar daar begin november!

5 jaar geleden

Ik woon in Maassluis. Ik had me ingeschreven bij zwembad Dolfijn voor zwangerschapszwemmen. Door de Corona gaat dit niet door. Ik kreeg een tip van een vriendin voor zwangerschapyoga in gravenzande. Ik denk hier nu aan om te gaan doen. Maar als iemand nog tips heeft waar je wel kunt zwemmen... hou ik me aanbevolen! Leuk... om te zien dat er ook vrouwen uit het Westland bij zitten.🙂