21 Reacties

6 jaar geleden

Ik gebruik de wilde rozenolie van Weleda. Niet specifiek voor zwangerschap maar wel volledig natuurlijk en ruikt heerlijk!
Welke van weleda heeft u, ik heb hem net besteld😅

6 jaar geleden

Reactie op michelle.matala@gmail.com

Welke van weleda heeft u, ik heb hem net besteld😅
Ik heb deze:

6 jaar geleden

Waar is dat voor dan?

6 jaar geleden

Reactie op Kiwietje85

Waar is dat voor dan?
Om striae te voorkomen op je borsten/ buik/ heupen door zwangerschap. Wordt aangeraden om daar nu al mee te beginnen🤷🏼‍♀️

6 jaar geleden

Bio oil schijnt heel fijn te zijn! Die kan je ook preventief gebruiken maar ook naderhand om eventuele littekens/striae aan te pakken!

6 jaar geleden

Ik gebruik bio oil.. deed ik ook voordat ik zwanger was en nu ook op mn borsten omdat die beginnen te jeuken door de groei. Dus wil mn huid goed soepel houden

6 jaar geleden

Ik gebruik bio oil.. deed ik ook voordat ik zwanger was en nu ook op mn bor ...
Thanks voor de tip! Ga ik die eens proberen als weleda op is!

6 jaar geleden

Thanks voor de tip! Ga ik die eens proberen als weleda op is!
Hij ruikt ook niet echt lekker of zo, maar ja hij ruikt niet vies iig. Ik vind het heel fijn smeren.

6 jaar geleden

Bio oil.. Maar op de verpakking staat: tijdens de zwangerschap vanaf het tweede trimester inmasseren. Ik kan alleen nergens vinden waarom dan pas, ik lees ook vooral dat je nu al kunt beginnen (5+4)

6 jaar geleden

Ik gebruik baby olie van AH... 0,99 cent en ruikt lekker en werkt super!

6 jaar geleden

Ik heb in vorige zwangerschap ook bio oil gebruikt, werkte goed en ga ik nu weer doen!

6 jaar geleden

Mijn buik is niet meer te redden😅

6 jaar geleden

Reactie op Nadhie

Bio oil.. Maar op de verpakking staat: tijdens de zwangerschap vanaf het tw ...
Bij mij staat op de bio oil smeren vanaf eerste trimester tot na de zwangerschap. Kan geen kwaad toch

6 jaar geleden

Reactie op Joyce26111989

Mijn buik is niet meer te redden😅
Hier ook niet 😅 bij nummer 1 spatte het er met 16 weken al in. Ondanks al het smeren 🤷‍♀️

6 jaar geleden

Reactie op Mandyg13

Bij mij staat op de bio oil smeren vanaf eerste trimester tot na de zwanger ...
Nee dat lijkt me ook niet hoor!

6 jaar geleden

Ik gebruik deze en vind hem persoonlijk heel fijn!!

6 jaar geleden

Ik heb al van die strepen... al jaren omdat ik ooit goed stevig was. Maar ben 22 kilo afgevallen 2 jaar geleden en ik zit er top tot teen onder. Heeft deze olie voor mij dan nog wel een werkend effect?

6 jaar geleden

Reactie op rsb91

Ik gebruik deze en vind hem persoonlijk heel fijn!!
Ik heb deze toevallig ook gehaald vandaag 😁 ben heel benieuwd naar het resultaat! Mijn moeder heeft geen striae maar ik heb het wel al op mijn benen en borsten van de groeispurt dus ik verwacht er nu ook wel last van te krijgen! Ik hoop dat het helpt!

6 jaar geleden

Reactie op krullie91

Ik gebruik baby olie van AH... 0,99 cent en ruikt lekker en werkt super!
Die heb ik ook gehaald, echt top en ruikt super fijn!