37 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben 18 december een zwangerschapsshoot gepland. T is de eerste dus geen idee wat ik ga doen 😉😂 ik trek een kant rode jurkje aan met nadruk op de bolle buik😉
5 jaar geleden
Ik ben toevallig gisteren geweest. Ik Heb ook totaal geen camera ervaring, maar de fotografe gaf aan wat ik moest doen dus dat was heel fijn. Bij de shoot die ik had waren er jurken geregeld vanuit haar die zij standaard heeft. Dus over kleding hoefde ik niet na te denken. Het was een geweldige ervaring. Wel heel koud want het was een buitenshoot🤭😂 maar ik had het zeker niet willen missen. Ik twijfelde in eerste instantie ook heel erg. Ben super benieuwd naar het resultaat 🎀
5 jaar geleden
ik wilde ook een fotoshoot doen maar bij mij in de buurt was de goedkoopste 200 euro en je krijgt dan 3 foto‘s. Ik vond dat te duur dus ik heb voorbeelden gezocht op internet en mijn man heeft met de iphone foto‘s gemaakt gewoon bij ons thuis. Ik ben daar erg blij mee. Het is dan natuurlijk niet zulke goede kwaliteit als met een proficamera.
5 jaar geleden
Ik heb het gedaan met 28 weken omdat mijn moeder mij had opgegeven. Ik moest vreselijk uit mijn comfortzone.
Ze moest haar portfolio uitbreiden.
De fotografe heeft mij super begeleid en had heeeeeel veel kleding waar ik uit kon kiezen.
Geen spijt van gehad.

5 jaar geleden
Ik heb vanmorgen buiten in de kou de shoot gehad! Maar heb het geluk dat mijn zus fotograaf is, verliefdfotografie. Dus dat krijg ik cadeau net als de newborn shoot! Ik ben 29+5 dagen zwanger. Je moet ook denken dat hoe verder in de zwangerschap hoe zwaarder het wordt dus het moet te doen blijven😊
5 jaar geleden
Ik zat er zelf ook over te twijfelen, maar ik vind het uiteindelijk te ongemakkelijk om die foto’s bijv. ergens op te hangen dus ik heb besloten om thuis wat foto’s te maken voor in het boek en inplaats van een zwangerschaps fotoshoot een 3d print van mijn buik (zonder hoofd) te laten maken. Is wat duurder ma dan heb je wel een stukje kunst waar ik me meer in kan vinden om ergens op mijn nachtkastje te zetten bijv.
5 jaar geleden
Ik heb een shoot gedaan en vond het super leuk! We hadden een gender reveal shoot met 19 weken en met 30 weken doe we een tweede fotoshoot. Wellicht is dit de eerste en laatste keer dat ik zwanger ben dus wil optimaal genieten van mijn buikje. Ik kijk altijd heel ongemakkelijk op foto’s, maar een goede fotograaf zorgt dat er echt wel mooie tussen zitten! Je mag veel wegkijken (dus niet direct in de lens) en veel naar je buik bijvoorbeeld. Haar en makeup moest ik zelf regelen, de kleding had mijn fotografe zelf en kon kiezen uit veel mooie jurken.

5 jaar geleden
Heej , ik ben zelf fotograaf en geloof me de fotograaf die je kiest gaat er alles aan doen om jou op zijn mooist er op te zetten, ze helpen met poses en stellen jou op je gemak ( tenminste dat doe ik wel haha) Qua tips wees lekker jezelf en geef het aan dat je het ongemakkelijk vind:) Sommige mensen moeten even aarden voor het lekker gaat.
5 jaar geleden
Ik heb bij de vorige zwangerschap een fotoshoot gekregen, ik was toen 34 weken geloof ik, maar zoals je kunt zien al huge haha (lang leve zwangerschapsdiabetes en een lengte van 1.58 meter). Dit is een onbewerkte foto met kreukels in de backdrop hoor, zaten er uiteindelijk niet meer in. Heb toen ook wat lingeriefoto's gemaakt maar voelde me daar toch niet mooi in en die foto's ben ik niet blij mee. Een mooie strakke zwarte jurk werkt altijd wel heel mooi vind ik! Ik weet niet of ik nu nog een studioshoot zou doen, ik woon nu op een hele mooie locatie en denk dat ik gewoon even zelf buiten aan de slag ga met statief en spiegelreflex😅

5 jaar geleden
Wij hebben 9 jan een shoot geplant staan buiten, bij iemand die ik ver weg ken. Zij maakt heel veel foto's buiten en dat vonden wij persoonlijk mooier en haar stijl sprak ons heel erg aan. Wil foto's alleen/ met partner/ en met de hond als die meewerkt😊 zelf wil ik thuis proberen in melk water in bad nog wat foto's te maken
5 jaar geleden
Ik ben zelf fotograaf en ga met een collega fotograaf een fotoshoot doen. Ik weet niet uit welke buurt je komt maar anders kunnen we ook wel afspreken? www.suzannefotografie.nl
Wat je aandoet is enorm persoonlijk, ik hou zelf niet van alle poespas met zo'n wapperende jurk of melkbad. Ik vind gewoon normaal, in een leuk jurkje in een mooie omgeving fijn genoeg! Misschien is dat voor jou ook wel fijn, dan kan je echt als jezelf. Ik vind zelf het het meest relaxte als je een lifestyle of moment design fotograaf hebt.
Maar kijk vooral even naar fotografen wat je aanspreekt en ook wat niet, dat scheelt al zo veel. Veel fotografen plaatsen ook regelmatig wat persoonlijke zaken op Instagram, dan kan je al een beetje ontdekken of het iemand is met wie je een klik voelt :)