18 Reacties

6 jaar geleden

Je kan een vroege echo doen, die heb ik ook gehad alleen het is de vraag of je dan al iets kan zien? Ik had met 5+3 een echo en je kon alleen het vruchtzakje zien wat betekend zwanger of zwanger geweest. Nu heb ik morgen de eigenlijke 1e echo en dan moet er meer te zien zijn en ik vind het door die eerste nu allemaal veel langer duren dan daarvoor. (Ik twijfelen nu of ik die eerste wel nut vond hebben of me juist onzeker heeft gemaakt.)

6 jaar geleden

Heb je exact dezelfde testen en hetzelfde moment getest?

6 jaar geleden

Reactie op Linsje89

Heb je exact dezelfde testen en hetzelfde moment getest?
Ja beiden ochtend urine met dezelfde testen

6 jaar geleden

Niet om je ongerust te maken, maar mijn testen waren echt donkerder dan donker en eerder te zien dan die hele test was doorgelopen. Heb de laatste vorige week gedaan, gewoon om even te kijken. Gister 8 weken echo gehad 馃檲

6 jaar geleden

Niet om je ongerust te maken, maar mijn testen waren echt donkerder dan don ...
Natuurlijk maakt me dat wel ongerust 馃槴

6 jaar geleden

Reactie op NadineSS

Natuurlijk maakt me dat wel ongerust 馃槴
Dan zou ik gewoon je vk bellen en het uitleggen en dat je gerust bent op een echo

6 jaar geleden

Ik zou ze gewoon even bellen. Een vroege echo kan maar daar is helaas niet altijd iets op te zien! Vraag evt of ze je hcg willen meten! Succes

6 jaar geleden

Dan zou ik gewoon je vk bellen en het uitleggen en dat je gerust bent op ee ...
Ze willen geen echo maken 馃槱

6 jaar geleden

Reactie op NadineSS

Hier zijn ze helaas ook zo.

6 jaar geleden

Heb zelf ook een vroege echo gehad 5weken en 2 dagen er was niet veel op te zien alleen een vruchtzakje met iets er in en een lege ...... had gebeld omdat ik zo veel pijn had wilde ze toch even gaan kijken .

6 jaar geleden

Maak je alsjeblieft nog geen zorgen! Ja het is spannend en onzeker maar blijf er niet de hele dag in hangen. Het is nu even doorzetten en aftellen tot een echo (waar ze ook echt iets kunnen zien). Persoonlijk nooit begrepen waarom je nog meer tests zou doen want ik zou ook onzeker worden als het streepje ineens minder of lichter is maar probeer het los te laten!! Stel jezelf gerust, draai die knop om, denk positief. Het klinkt lekker makkelijk zo via een bericht en dat is het niet, maar het is echt beter voor jezelf en ook de baby! Hou vol 馃憦

6 jaar geleden

Toch is het helaas geen goed teken als je testen teruglopen en valse hoop heb je ook niks aan... Je zou misschien wel kunnen vragen of je HCG mag prikken alleen als je dat nog niet eerder hebt gedaan geeft dat pas echt betrouwbare informatie als je het later herhaalt (bij mij was het een week later opnieuw prikken).

6 jaar geleden

Pff mag volgende week woensdag voor een echo. Zou dan 6+1 week moeten zijn.

6 jaar geleden

Heb je beide getest met ochtend urine?

6 jaar geleden

Reactie op Inge2021

Heb je beide getest met ochtend urine?
Ja zelfde testen ook

6 jaar geleden

De test met datum is van 3 dagen geleden. Was binnen 1 min zo positief. Die andere test na 5 min ongeveer positief.

6 jaar geleden

Reactie op NadineSS

Oohh.. dat is wel kut dan maar zag dat je hem toch hebt volgende week, spannend! Hopelijk stelt het je dan gerust 馃き

6 jaar geleden

Reactie op NadineSS

De test met datum is van 3 dagen geleden. Was binnen 1 min zo positief. Die ...
Hm die lijkt toch ook weer niet heel licht, ik zou om de 2 dagen opnieuw testen, kijken of het blijft aflopen of dat misschien deze test toevallig net even een beetje anders reageerde.