33 Reacties
5 jaar geleden
Ik had hier een tijd terug ook een topic over gemaakt maar toen nog geen reactie gehad 🤣 ik zou deze week gaan maar door de gender reveal party veels te moe dus ga deze week voor het eerst ik ben ook heel erg benieuwd! (Mijn man vond het jmmr dat hij niet mee mocht door max aantal in het zwembad! 🤣)
5 jaar geleden
Reactie op olive1606
Ik had hier een tijd terug ook een topic over gemaakt maar toen nog geen re ...
Ik kon niks vinden op het zoeken. Hier is het een groep van max 12 personen. En drie kwartier.
5 jaar geleden
Reactie op Theresia 91
Ik zou het ook niet echt weten voor wanneer kun je dan eigenlijk mee doen
Online vind ik vanaf 12 weken zal straks een update geven.
5 jaar geleden
Tijdens mijn vorige zwangerschap ging ik ook zwangerschapszwemmen. Kan vanaf 12wk. Het is echt heerlijk! Vooral wanneer je buik grote wordt en je kan dan het water in... je voelt je zoch ontzettend licht😍 je krijgt verschillende oefeningen en je hebt (ik weet niet of het voor elke zwembad geldt) ook 1x in de zoveel tijd dat je partner mee mag.
Heel veel plezier!!
Ik hoop morgen te beginnen
16+3
5 jaar geleden
Het viel me reuze mee!
Lekker gedopperd en oefeningen die goed zijn voor de rest van mijn lijf.
Wat heerlijk om die buik even niet te voelen.
Het was van minibuik tot bijna uitgerekend dus lekker divers.
Je betaald 7.4 per les en 5 baden kaart is 36 euro.
Inschrijving is hier onbeperkt dus kan als ik wil zelfs inschrijven voor oktober of november.
Volgende week weer zeker van de partij!
Dit zwembad is de enige in de buurt die in de avond een les heeft. Een ander zwembad heeft het in de ochtend en dat red ik niet met mijn werk.
Zeker een aanrader!
5 jaar geleden
Wat leuk zeg. Ik wilde dit ook doen, maar helaas was er te weinig animo voor en gaan de lessen niet door. Ik baal er enorm van.
5 jaar geleden
Ik zou dit ook zo graag willen! Heeft iemand een idee waar je in midden-Limburg zwangerschapszwemlessen kunt volgen? Regio Roermond
5 jaar geleden
Ik zou dit ook zo graag willen! Heeft iemand een idee waar je in midden-Lim ...
In Steyl (bij Tegelen) ligt een zwemschool waar ze dat doen. Heb er zelf ook al naar gezocht. Ik kom uit Reuver. https://www.rodanzwemschool.nl/activiteiten/zwangerfit-aqua
5 jaar geleden
Reactie op S-R-
In Steyl (bij Tegelen) ligt een zwemschool waar ze dat doen. Heb er zelf oo ...
Dankjewel! Vind het alsnog ver rijden vanaf ons, ongeveer 35 minuten. Het stomme is dat ik op loopafstand woon van een zwembad haha.
5 jaar geleden
Reactie op Marii1709
Waarom ga je dan niet vrij zwemmen?😉
Dan kun je gaan zolang je wilt en vaa ...
Dat ga ik denk ik ook doen. Het leek mij leuk om zo andere dames te leren kennen.