25 Reacties

5 jaar geleden

Spoelen met kamillewater heeft bij mij erg geholpen... duurde hier 3 weken eer de zwelling was afgenomen

5 jaar geleden

Ik heb ook 2 uur moeten persen binnen 2 weken was het helemaal weg. Ik zou vooral voor jezelf dat koelen met stroop uit de vriezer veel blijven doen is voor jou fijn en des te sneller herstelt t.

5 jaar geleden

Arnica druppels🙌🏻

5 jaar geleden

2 a 3 weken geduurd Nu geen enkel probleem meer

5 jaar geleden

2.5 week, daarna was alles zo goed als weg.. Dit na een knip en totaal ruptuur

5 jaar geleden

Goed op je houding letten en zoveel mogelijk zitten op een harde ondergrond. Wat ik ook prettig vond als ik ging 'luchten op bed' was een kussen onder mijn knieën te doen. Dat neemt ook liggend druk weg. Bij mij ging het na 2 weken weg, maar ieder lichaam is anders.

5 jaar geleden

Zakjes met Appelstroop in de vriezer en daar regelmatig mee koelen door ze in een (hydrofiel) washandje te doen

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde gehad. En vanaf dag 1 arnicadruppels gebruikt op advies van de vk. Bij mij heeft het ongeveer 2 weken geduurd. De 3e week werd het steeds wat beter. Ik ben nu bijna 4 weken verder en nergens meer last van. En ik heb gewoon 3-4x per dag 2 paracetamol genomen

5 jaar geleden

Arnica druppels!

5 jaar geleden

Hier heb ik ook last van... daarnaast heb ik ook ontzettende pijn aan mijn schaambot (denk ik). Kan niet langer dan 10min staan en dan heb ik weer super veel pijn.. gaat dit ook over of is dit iets van bekkeninstabiliteit en moet ik naar de fysio?

5 jaar geleden

Is het ook blauw? Arnica D6 tabletten hielpen bij mij super goed tegen de zwelling/blauwe plek. Eerst merkte ik geen verschil en met die pilletjes was het in 3 dagen over

5 jaar geleden

Reactie op bzzra

Hier heb ik ook last van... daarnaast heb ik ook ontzettende pijn aan mijn ...
Ik zou gewoon gaan Baat het niet, dat schaadt het niet

5 jaar geleden

Reactie op bzzra

Hier heb ik ook last van... daarnaast heb ik ook ontzettende pijn aan mijn ...
Ik heb vanaf 23 weken last gehad van bekkenklachten en dat voelt inderdaad als pijn bij je schaambot. Een bekkenfysio kan je daarmee helpen, maar belangrijkste tip die ik steeds kreeg was voldoende gaan liggen overdag, omdat staan en zitten belastend is voor je bekken. En op je zij liggen met een kussen tussen je knieën .

5 jaar geleden

Reactie op alexandra2021

Is het ook blauw? Arnica D6 tabletten hielpen bij mij super goed tegen de z ...
Ja ook blauw inderdaad. Ik heb nu de Arnica besteld, kon ze bij de drogist niet vinden. Ben benieuwd!

5 jaar geleden

Ben nu 3 weken verder en zwelling/pijnlijkheid zo goed als weg. Bij mij hielpen arnica druppels en op advies van verloskundige mesitran zalf.

5 jaar geleden

Had ik ook , nu 3 weken geleden bevallen en is al een heel stuk beter 😊

5 jaar geleden

Idd arnica zalf of tabletten

5 jaar geleden

Ik ook een bevalling met vacuümpomp en knip gehad. Na 3 dagen hield ik het niet meer van de pijn en bij een spoed controle bij de gynaecoloog bleek mijn knip voor 3/4 deel geïnfecteerd te zijn! Onder lokale verdoving hechtingen verwijderd en een open wond. Bleek niet voor niks, er kwam allemaal pus etc uit. 3xdd spoelen en uitnemen met gazen, nu anderhalve week onderweg en denk ook nog anderhalve week te gaan. Zitten mag en kan niet, lig de hele dag op m’n zij en waar kan eventjes uit bed! Ook een flinke antibiotica kuur gekregen, gelukkig is deze nu klaar.. Ik kon niet meer lopen en zitten can de pijn, hechtingen stonden zo strak door de onderhuidse ontsteking (zat 1cm diep) en het zag helemaal rood de huid. Dit is wel een soort slechtste scenario wat ik nu vertel, maar ik wil je alleen attenderen dat je goed naar je wond kijkt en dus niet te lang doorloopt met evt een infectie! Ik zou geen zalf op een wond smeren. Dit kan, als die ergens ook nog maar iets open is, in de wond komen en zorgt alleen maar voor meer problemen. Ik gebruik arnica druppels en vooral zorgen dat het goed droog blijft daar onder!!

5 jaar geleden

Ook na bijna 2 uur geknipt en vacuümpomp, 4 weken terug De zwelling is sinds deze week helemaal weg Wel is mijn stuitje nog iets gevoelig

5 jaar geleden

Koelen koelen koelen koelen. Ijspacks uit de vriezer. Hielp enorm!!