9 Reacties
één jaar geleden
Als hij vrolijk is lijkt me dat toch prima.
Mijn zoontje doet dat ook regelmatig (Maar is wel vaak huilerig en slaapt niet zo goed in de nacht.)
één jaar geleden
Mijn dochter 13 maanden is vaak 05:30-06:00 uur wakker waardoor 1 slaapje vaak heel lastig is. Is vaak al snel weer heel erg moe. Maar toch zijn haar slaapjes dan beide maar 45 minuten. Merk ook wel aan haar dat ze er niet van uitrust. Zodra ik 1 slaapje doe valt ze om 11:00 echt om maar toch slaapt ze dan maar tot 12:30 uur. De middag is dan ook echt weer veelste lang voor haar gaat vaak 19:00 uur naar bed. Slaapt dan ook eigenlijk altijd wel direct. Maar komt ook ‘s nachts nog wel is voor een fles.
één jaar geleden
Hier heeft ze vaak maar 3 kwartier over dag, of twee keer een half uur. Op de kdv slaapt ze veel meer en altijd twee keer per dag - ik zal een keer vragen hoe ze dat doen. Ik zou geen zorgen maken als hij verder vrolijk is - als hij meer slaap nodig heeft dan zou je dat wel aan hem merken denk ik.
één jaar geleden
Hier precies hetzelfde slaapt in de ochtend anderhalf uur en weigert verder nog,
één jaar geleden
Hoi! Hier hetzelfde: tweede dutje weigeren. Heb je toevallig ook geprobeerd om ‘m ‘s ochtends een dutje van 20-30 minuten te laten doen? Ik zelf nog niet, maar ben heel benieuwd of dat zou werken.