6 Reacties

één jaar geleden

Jaaa ik wist niet wat ik mee maakte, me zoontje ging van slapen van 19.00 tot half 9 naar constant wakker, niet alleen terug naar bed willen, uren wakker, vroeg willen opstaan🥴. Het is nu al zeker een week 🤪

één jaar geleden

Hier ook. Ineens een paar nachten om een uur of 2 wakker en dan twee uur lang vrolijk lopen kletsen. Daarna valt hij wel weer in slaap. Daarna was het ineens een paar avonden dat hij om 21 uur wakker wordt en dan blijft huilen. Sinds gister weer doorgeslapen. Heeft in totaal denk ik Anderhalve week geduurd. Hoop dat het nu klaar is

één jaar geleden

Klop het af maar onze nachten lopen nog goed. Maar overdag met slapen ochtend en middag vaak na 3 kwartier huilen echt niet meer slapen dus ligt er steeds 18.45 in hier. Denk echt slaapregressie want past niet echt bij hem maar ben al zoooooo blij dat de nachten wel oké zijn

één jaar geleden

Gisteren om 4.00 wakker en na 45 minuten weer in slaap. Vanmorgen was het iets voor 5.00 en daarna niet meer geslapen… Maar kan dus nog erger, zo te horen! Vanmiddag dutje geweigerd en op de crèche wil hij al weken niet langer dan 10-20 (in totaal) minuten slapen. Hallo slaapregressie! 🤪

één jaar geleden

Ik sluit me aan bij deze club, wil er niet bij horen maar helaas.. wakker om 6uur ineens ipv 7 uur en overdag maar 2x 15 a 30 minuten slapen.. nu sinds een week, dus nog zo'n 3 weken te gaan?🤣

één jaar geleden

Herkenning! Hier al een week elke nacht rond half 12 wakker en dan 2 uur lang!!!!!😩😩😩😩