7 Reacties

één jaar geleden

Pfff hier ook.. al weken. Met name de ochtenden dus wakker rond 6 uur en daardoor om 9 uur alweer in bed moeten

één jaar geleden

Hier sws al een pittige slaper maar nu is 't wel heel intens. Slaapt super onrustig met veel geschreeuw. Hier begint 't echte schreeuwen om 3.45u en dan zowat elk half uur tot, met wat geluk, 5.30u (tijdstip waarop hij meestal standaard wakker is). Overdag sliep hij altijd al waardeloos maar sinds een week ofzo is 't rampzalig. Ben 29 weken zwanger van de 2e en je kunt me echt opvegen. Als ik de kans zou hebben zou ik op ieder moment van de dag kunnen slapen denk ik 😂 Morgen gaat ie logeren bij opa en oma en dan hopen we wat bij te kunnen tanken.

één jaar geleden

Hier duurde het 2 weken misschien kwam het ook door de prikken 😬 Ik leg nu 4 spenen in der bed als ze dan wakker wordt zoekt ze met der hand naar een speen boven der hoofd en valt ze weer in slaap. ( leuk gezicht op de camera, als je die hand ziet gaan)

één jaar geleden

Reactie op annahilver

Pfff hier ook.. al weken. Met name de ochtenden dus wakker rond 6 uur en da ...
Hier ook.. al 3/4 weken rond 05:30/06:00u wakker waardoor we weer over zijn gegaan op 2 slaapjes overdag omdat ze vroeg op de ochtend weer moe is

één jaar geleden

Ja vooral dat vroege wakker worden idd. Hier ook rond zes uur wakker. Eerst altijd rond half acht dus is hier echt ff schakelen.

één jaar geleden

Ja hier ook al weken tussen 5/6 uur wakker… 😴 langere dutjes weer overdag.

één jaar geleden

2 weken geleden tijdens de meivakantie wist ik niet wat me overkwam doordat hij echt iedere dag uitsliep tot 8u of langer. Nu hier ook helaas vroeg wakker en huilen. Soms wordt hij snachts ook weer wakker😑