41 Reacties

één jaar geleden

Zeker niet😂. Onze man kan er ook wat van

één jaar geleden

Ik hou me nooit bezig met sprongen, maar ik herken het gedrag. Dramatisch…. Ik hoop dat deze fase snel voorbij is. Met een tweeling is het gelijk keer twee. Ben toe aan vakantie 🤪.

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde, onhandelbaar gewoon🥲 #allesiseenfaseallesiseenfase

één jaar geleden

Reactie op Lash19

Ik hou me nooit bezig met sprongen, maar ik herken het gedrag. Dramatisch…. ...
Ik ook niet normaal, maar nu had ik nood aan bevestiging dus ging ik even opzoek naar herkenning 🤣🙈

één jaar geleden

Reactie op Gewooniemand

Ik ook niet normaal, maar nu had ik nood aan bevestiging dus ging ik even o ...
Snap ik! Herkenbaarheid is soms zo fijn. Maar als ik dit soms mee maak, dan maak ik me al licht zorgen over de peuter puberteit.

één jaar geleden

Reactie op Lash19

Ik hou me nooit bezig met sprongen, maar ik herken het gedrag. Dramatisch…. ...
Ja precies dit! Ik hield me ook niet bezig met sprongen, maar jeetje deze is heftig. Als ik iets afpak wat ze niet mag hebben of ik moet het even schoonmaken, my god, dan komt de kleine dramaqueen naar boven. Hoofd naar achter, en nephuilen. Ik kijk dr dan alleen maar aan; gaat ie lekker..? En wacht totdat ze klaar is met dr dramagedoe en dan krijgt ze het terug of krijgt ze iets anders.

één jaar geleden

Hier ook! Slapen een drama. Komt weer twee keer in de nacht en is om 6 uur klaar wakker. Overdag gaat ook slechter nu. En drammen!!!! Haha ze probeert echt van alles uit de kast te halen om d’r zin te krijgen. Vind wel super leuk om te zien dan willetje van dr. Maar echt wel vermoeiend soms. Ook alles zelf willen doen. En als ik wil helpen is het … uhu mama🤣

één jaar geleden

Hier is het ook echt zwaar... Niks is goed. Ik kan het alleen handelen als ik de deur uit ga, want hier thuis is het brullen. Op het moment kan ik wel janken om eerlijk te zijn. Hoop dat het gauw weer wat bijtrekt...

één jaar geleden

Bij ons moeten ze een week koortsvrij zijn als ze prikjes moeten krijgen

één jaar geleden

Hier ook!! Als hem iets niet aan staat is het een drama queen en slapen ineens vol in de verlatingsangst lijkt wel. Gelijk omhoog zitten in bed en jammeren. En meerdere keren neer moeten leggen of zelfs erbij blijven tot hij slaapt, zijn we totaal niet gewend van hem

één jaar geleden

Deze vind ik ook erg pittig!! Vroeg me al af waar het vandaan kwam maar het verklaart een hele hoop. Hij “huilt” constant om iedere scheet. Blijft jammeren. Wil alleen gedragen worden, zit overal aan , in of op en zodra je hem wegpakt vergaat de wereld. Hij slaat om zich heen en mij ook. Ik ga er niet zo goed op merk ik dus geef hem geregeld aan m’n vriend en loop dan even weg. 😅

één jaar geleden

Jullie kleintjes ook weer moeite met inslapen? Hier weer drama savonds...

één jaar geleden

I’m in ! Hij is wel vrolijk maar ja idd als je iets afpakt etc man man man En dat slapen pff

één jaar geleden

Eten die van jullie ook zoveel? Ze zeggen dat ze na een jaar juist minder gaan eten. Ja, over het algemeen eet hij iets minder... Maar met eetdagen, dan is het net een kliko... Hij is ook wat aan het rommelen met zijn slaapjes overdag. Slaapt hij, dan ook heel diep en heel chagrijnig als je hem wakker maakt. Ipv 1,5 kan hij ook rustig 2 uur slapen s middags. Het mopperen vind ik hier juist schattig. Het is bijlange niet zo als wat ik hier lees.

één jaar geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Eten die van jullie ook zoveel? Ze zeggen dat ze na een jaar juist minder ...
Hier ook een kliko, maar het verbaast me ook weinig met hoeveel ze beweegt. En slapen hebben we totaal geen grip op. Of ze slaapt door, of wordt 10x per nacht wakker. Dutjes precies hetzelfde. 🥲

één jaar geleden

Reactie op EJL

Jullie kleintjes ook weer moeite met inslapen? Hier weer drama savonds...
Jaaa elke avond weer lang erbij zitten…terwijl het net zo goed ging 😟

één jaar geleden

Reactie op Mama van Lois

Jaaa elke avond weer lang erbij zitten…terwijl het net zo goed ging 😟
Ja dat idd

één jaar geleden

Hier ook elke dag om stipt 6 uur wakker

één jaar geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Eten die van jullie ook zoveel? Ze zeggen dat ze na een jaar juist minder ...
Eindeloze put, onze dochter. Ongelofelijk wat er in zo'n klein lijfje in kan haha. En ze slaapt ook nog rustig 2 uur per dutje, sochtends en smiddags dan. Snachts komt ze ook nog rustig 2 keer. Soms zelfs 3 keer.🥲 Maar deze week (klopt af), slaapt ze wel lekker door tot een uur of 8/9. En dan ligt ze er tussen 7 en 9 savonds meestal in. Geen pijl op te trekken dus haha

één jaar geleden

Hoe is het in bad gaan bij jullie ? Het is hier echt drama krijsen