41 Reacties
één jaar geleden
Hier is het echt een feestje om in bad te gaan. Heb allemaal leuk speelgoed en zeep, een badje op de grond en de douchekraan laat ik lekker zachtjes door lopen als het bad vol is.
Na 10 min wilt ze niet meer erin zitten en loopt ze er omheen om er lekker mee te spetteren.
Uiteindelijk is het meer een douche beurt dan een bad moment haha. Maar wij proberen haar een beetje te volgen in wat zij fijn vind. Veel Kids vinden bad/douchen eng.. dus proberen we naar haar te kijken wat voor haar werkt..
Soms zetten we ook lekker muziek aan.
Wellicht een tip om er een avond routine van te maken? Om de 2 a 3 dagen even 10 min in bad en dan erna naar bed.
Vaak wennen de kleintjes beter bij voorspelbaarheid en vinden ze het straks leuk en weten ze wat ze kunnen verwachten.
Maak het vooral niet te lang als hij het niet leuk vind en laat m zien dat het eigenlijk harstikke leuk is🥰
één jaar geleden
Het gekke is dat ie het fantastisch vond , maar sinds 2 weken is het echt verschrikkelijk
één jaar geleden
Reactie op eza1988
Hier ook sinds 2 weken dra-ma!!
Sterkte me weer iets gerust … vervelend voor jullie , maar fijn om te zien dat ik niet alleen ben
één jaar geleden
Ik weet gewoon niet wat ik in de avonden met madame aanmoet. Krijsen als ze maar denkt dat ze naar bed gaat. En dit gaat gerust door tussen 20 en 22 uur. (Aka het moment dat ik zelf naar bed ga)
Ik zoek de gouden tip!
Bij me pakken werkt niet, negeren werkt niet. Steeds terugleggen en kort een kusje werkt niet. Heb letterlijk zo veel dingen geprobeerd. Maar niets werkt
één jaar geleden
Reactie op Mas-1
Ik weet gewoon niet wat ik in de avonden met madame aanmoet. Krijsen als ze ...
Iets eerder naar bed? Misschien is ze te moe. Is hier vaak wel het probleem als ze het op een gillen zet. Langer bedtijd ritueel of daar iets in veranderen? Wij hebben bijv voeden, 2 boekjes lezen, versje zingen, even klieren/stoeien in bed en dan slapen.
één jaar geleden
Ineens rond vijf uur wakker, hoort dat er ook bij? En vooral: wanneer gaat het weer over?
één jaar geleden
Hier ook elke dag rond 5:45 wakker en niet meer in slaap te krijgen. Denk slaapregressie omdat ze naar 1 slaapje zal gaan?
één jaar geleden
@gewooniemand hoe gaat het nu? Ben wel benieuwd!
Bij ons gaat het nu stukken beter!! Ze is nu 16 maanden en de 15-maanden sprong was dus echt een ding hier en is nu weer voorbij. Ze slaapt weer goed. Oke het drama gedoe is nog niet voorbij als ze iets niet mag. Maar dat ze slaapt vind ik alweer fijn.
Op naar de volgende sprong! 🙈🙈🙈
één jaar geleden
Oef sprong 10 is hier flink te herkennen. Ons zoontje is 16 maanden en sinds een paar dagen niet te genieten. Hij doet alles wat niet mag, wil overal op klimmen, gooit het liefst hard met spullen, slaat van zich af, wordt hysterisch wanneer papa hem verschoont of aankleedt (bij mij dan weer geen probleem), wil niet tandenpoetsen en krijgt om het minste geringste een gigantische driftbui. Ook gilt hij weer veel en hard en heeft veel moeite met inslapen. De weken hier voor was hij echt super lief en gezellig dus ik mis ons zonnetje in huis wel. Duimen dat we er snel door zijn want hier wordt niemand blij van... 😅🥴
één jaar geleden
Hier ook heeel veel last van sprong 10 en vooral nu bij de donderwolk. Heel zielig
één jaar geleden
Pfoe hier ook de 10e sprong😒 Snachts wakker worden en niet meer willen slapen is een feit.. Naja, hierna zijn de sprongetjes verleden tijd🙃
één jaar geleden
Wij zijn er door heen volgens mij 🤞🏻🤞🏻 slaapt weer beetje uit tot half 7 7 uur en slaapt redelijk door
één jaar geleden
Gelukkig is de sprong nou weer voorbij, en sinds vandaag heeft ze besloten om te lopen! Wat een mijlpaal
één jaar geleden
Wij hebben er opeens last van dat hij elke avond / ochtend nat is, meer mensen last van ?
één jaar geleden
Nog meer mensen waarvan de kindjes niet willen eten tijdens deze sprong? Wat een ellende. Gelukkig genoeg vetjes hier waar hij op kan teren maar het zit me niet lekker, zonder boterham naar de opvang 😰 maar de strijd in de ochtend om hem iets te laten eten geeft me al een start van de dag met -1