16 Reacties

één jaar geleden

Dat is idd per kind verschillend maar als je je bedenkt dat ze met 1 jaar volledig met de pot mee kunnen eten en dus niet meet afhankelijk hoeven zijn van de fles, dan is t juist fijn dat ze nu al goed vast eet. Hier een zoon van bijna 11 maand maar zat met 10 maanden ook al op 2 flessen. Nu nog steeds 2, ochtend 120 en avond 120.

één jaar geleden

Reactie op annahilver

Dat is idd per kind verschillend maar als je je bedenkt dat ze met 1 jaar v ...
Bedankt voor je reactie! Ik dacht dus altijd dat tot 1 jaar melkvoeding het belangrijkste was ☺️ Dan houden we die 2 flessen gewoon aan, zolang ze goed vast voedsel eet

één jaar geleden

Hier krijgt hij al sinds 6 maanden maar 2 flessen 😅 maar hij eet ook al sinds dan met de pot mee

één jaar geleden

Reactie op Chelsea Leys

Hier krijgt hij al sinds 6 maanden maar 2 flessen 😅 maar hij eet ook al si ...
Jeetje wat vroeg! Maar wel fijn dan zo'n goede eter, en ook dat hij al met de pot mee eet! ☺️ Zo zie je inderdaad dat ieder kindje anders is haha

één jaar geleden

De flessenvraag ben ik niet helemaal in thuis, als ze ook goed water drinkt lijkt me dat prima. Onze man van 9,5 maand zit nog op 3 en een papfles. Want hij is niet zo gek van water😅. Maar die mandarijnen, daar ben ik wel heel benieuwd naar. Hoe geef je die? Lijkt me ook leuk om te proberen!

één jaar geleden

Reactie op Hi_10

De flessenvraag ben ik niet helemaal in thuis, als ze ook goed water drinkt ...
Hier gelukkig wel een goede drinker van water haha. Ik geef ze gewoon in stukjes, ongeveer net zo groot als ik het brood doe. Ze stopt ze dan zelf in de mond. Ze heeft 4 tandjes trouwens. Mijn vader had dit een tijdje terug gegeven voor het eerst en zei dat dit hartstikke goed was gegaan, kreeg het goed weg! Nu is het hier echt haar favoriete fruit 😂

één jaar geleden

Ik zat echt met precies dezelfde vraag! Mijn zoon van 9,5 maand heeft maandag, eigenlijk perongeluk de middagfles niet gehad. Ik haalde hem voor zn slaapje op bij mn schoonouders, en doordat hij zo moe was hem meteen bij thuiskomst in bed gelegd. Toen hij sliep bedacht ik me dat hij de fles niet heeft gehad. Hij deed het er meteen goed op gelukkig, en gister ook. Ik twijfel ook om dit door te zetten, omdat het nog zo jong voelt: 2 flessen met 9,5 maand. Maar als ik deze reacties lees, ga ik het doorzetten. Hij eet en drinkt buiten de flessen om goed! Dus thx!!

één jaar geleden

Milan heeft al vanaf 7 maanden 2 flessen Hij eet namelijk super goed en drinkt zeker 1,5/2 bekers water/aanmaak weg per dag Volgende week is hij 10 maanden en sinds een paar dagen ipv ochtend fles een bordje pap

één jaar geleden

Wow hier 9,5 maand en nog 4 of 5 flessen 👀😮 ik sta echt te kijken van alle reacties hier. Ze eet goed, maar soms blijft ze alsnog piepen tot ze haar fles heeft gehad.

één jaar geleden

Wow hier 9,5 maand en nog 4 of 5 flessen 👀😮 ik sta echt te kijken van all ...
Dit heb ik ook!!

één jaar geleden

Mijn dochter is 9 maanden en drinkt nu 3 flessen, 2x 210 en 1x 120. Zijn die van 120 ook aan het afbouwen (was eerst 210). Willen proberen om met 10 maanden op 2 flessen van 210 te zitten. Als ze goed eet prima toch! Bij 1 jaar moet ze van de fles af zijn volgens mij? Of nog 1 fles.

één jaar geleden

Hier ook 2 à 3 flesjes van telkens +-210ml. ‘savonds, ‘snachts en soms ‘s morgens. De ochtendfles is niet altijd van toepassing. Hangt een beetje af van hoe laat hij wakker wordt. Verder groentenpap om 10u30, fruitpap om 14u30 en een boterham rond 17u30.

één jaar geleden

Reactie op LucyDC

Hier ook 2 à 3 flesjes van telkens +-210ml. ‘savonds, ‘snachts en soms ‘s m ...
Zoontje 9,5 maand

één jaar geleden

Sinds 9 maanden krijgt onze dochter ook 2 flesjes. Eigenlijk nog te vroeg volgens het boekje, maar ze was er aan toe om nog meer vaste voeding te eten. Dus als jou kindje daaraan toe is zeker doen zou ik zeggen.

één jaar geleden

Hier krijgt die van ons van 10 maanden sochtends pap en savonds voor na bed een fles. En tussen brood fruit en avond eten en drinken tussendoor

één jaar geleden

Onze dochter is ook 9.5 maand... haar dagschema is sinds deze week als volgt: 7uur 1.5 boterham met beleg en thee. 7.30uur fles 150cc drinkt ze met moeite leeg. Slaapje tot ong. 10uur 10uur potje fruit 11.30 uur 1.5 boterham en drinken Slaapje tot ong. 14.30uur 15.00uur snack met drinken 16.30uur potje warme hap 17.30uur toetje 18.30uur fles 150cc Slapen