51 Reacties
één jaar geleden
Pff hier nog één. Afgelopen nachten was mevrouw 3 uur achter elkaar wakker. En alleen maar blijven staan, niet willen liggen.. Zou het soms een peuter zijn?
Overdag is ze dan wel weer heel schattig, gaat ze heel mijn gezicht aaien enzo🥰
één jaar geleden
Reactie op Mas-1
Uit logeren gaan kan ze niet meer sinds ze ongeveer 16 maanden is. Dan krij ...
Oef dan heb ik idd nog mazzel met opa en oma zodat wij een nachtje kunnen bijslapen. Balen dat het bij jullie niet kan
één jaar geleden
Ik moet soms heel hard lachen. Hier praat ze al best wel flink en vandaag moest appel ook slapie doen. Ze ging niet naar boven voordat ze een appel in dr hand had en deze ook in bed lag. Verhaal ging helaas niet door voor mevrouw waarbij ze zei dat ze zelf dan ook niet ging slapen en ze ging demonstratief op de trap zitten. Klein spooksel weet t wel te vertellen. Hier geen slechte nachten nog alleen bij het naar bed gaan dat ze dus van alles verzint om te kunnen rekken. vollop ‘Nee’ al hier vanaf dat ze een maand of 14 was dus dat is niet nieuw helaas🫣
één jaar geleden
Pfff wat een drama van een slaapregressie dit! Onze dochter is 22 maanden en valt alleen nog maar in slaap als we bij haar op de kamer naast haar bedje blijven zitten, dat is nog wel te doen opzich want dan verlaten we na 20 min de kamer, maar iedere ochtend om 04.45 wakker worden is toch wel heel pittig🥴😴 “Fijn” om te lezen dat we niet de enige zijn. Hou vol iedereen🍀
één jaar geleden
Ohhh hier zijn we al 2 maanden aan het vechten tegen de slaapjes. Wanhoop nabij zeg.
één jaar geleden
Reactie op eza1988
Zijn er ook hoopvolle verhalen met lichtjes aan t einde van de donkere tunn ...
Het gaat hier thuis nu iets beter. Overdags en ‘s avonds wel slapen en in eigen bed, zonder al te veel strijd. Als papa thuis is gaat het sowieso vaak beter en als ik alleen ben dan gaat hij vaak nog wel het gevecht aan, blijkbaar ben ik makkelijker 😂. wordt snachts wel vaak nog huilend wakker maar is met speentje vaak te sussen. Bij oma of op de opvang nog niet, daar wil en gaat hij dan ook echt niet slapen 😞
één jaar geleden
Herkenbaaaaar. Vooral snachts wakker. Denk wel 3 weken op rij, elke nacht minstens een keer. Vannacht voor het eerst niet! Maar dan wel weer vroeger wakker dan normaal ...
één jaar geleden
Hier een hoopvol verhaal! Onze dochter slaapt weer door na het aanschaffen van een wollen pyama en wollen slaapzak en wollen matrasonderlegger. Je begrijpt…we hadden er heel wat voor over om weer een goede nachtrist te hebben. We denken dat ze in de pukababy 4 seizoenen slaapzak te veel ging zweten en het daardoor koud kreeg. Wol is toch wat meer ademend. Of het nou echt dit is zal je nooit weten. Wie weet is het toeval. Maar voor nu zijn we blij dat ze weer lekker doorslaapt! :) een nadeel…ze ruikt wel naar schaap haha
één jaar geleden
Reactie op Mama van Lois
Hier een hoopvol verhaal! Onze dochter slaapt weer door na het aanschaffen ...
Dat klinkt goed! Behalve het schaap ruikende gedeelte dan 😉
Mag ik vragen welke je allemaal hebt gekocht? Als ik naar wollen spullen zoek weet ik soms echt niet wat goed is en wat de onderlinge verschillen zijn.
één jaar geleden
Ja dat snap ik, dat had ik ook. Ik heb advies gekregen in een wolwinkel. Ik was die dag trouwens de derde persoon met een puckababyslaapzak wiens kind niet doorsliep, zei ze. Toen was ik natuurlijk meteen verkocht ;) Even kijken of ik de spullen online kan vinden.
één jaar geleden
https://kinderwonderland.nl/products/reiff-slaapzak-wol-gevoerd-met-katoen-3-5-tog-naturel
Dit is de slaapzak. Heb wel maat 98/104 gedaan. Kan die volgend jaar nog mee
één jaar geleden
De verkoopster zei dat ik me niet moest laten afschrikken door de 3,5 Tog. Met wol zou dat niet zo uitmaken omdat het ademt en vocht opneemt.
één jaar geleden
https://kinderwonderland.nl/products/joha-100-wol-jumpsuit-met-omslag-voetjes-sesame-melange
En deze pyjama. Wel prijzig maar heel blij mee