5 Reacties

7 maanden geleden

Ik vond 2 onder 2 al een hele uitdaging (en nog steeds), maar je vindt hoe dan ook een ritme en routine. De enige tip die ik je kan geven is dat je doet wat je kunt en je niet teveel moet willen èn niet teveel hooi op je vork moet nemen. Niet alles wat je wil en hoe je het bedacht had, gaat lukken. Wees vooral lief voor jezelf. ♥️ Heel veel sterkte, succes en liefde gewenst in ieder geval. 🥰

7 maanden geleden

Reactie op Djojs

Ik vond 2 onder 2 al een hele uitdaging (en nog steeds), maar je vindt hoe ...
Wat een lieve tip! Dankjewel. 🤗 Chapeau voor jou!

7 maanden geleden

Wauw, een tweeling, gefeliciteerd! Hier geen ervaring met een tweeling, wel met twee onder 2, maar ik denk dat hoe het is allemaal valt of staat met hoe je kinderen zijn. Ik probeer tegen mijn oudste nooit te zeggen dat iets niet kan omdat de jongste nog iets moet. Dus ik zeg dan 'ik kan nu even niet met de trein spelen, maar over 5 minuten wel' in plaats van de baby moet nog de fles. Daarnaast ga ik ook regelmatig met 1 kind op pad. Zeker in het begin toen de baby meer afhankelijk van mik was ivm bv ging ik regelmatig met de oudste op pad. En een tip die je nu wel vaker voorbij ziet komen, maar bij de allereerste kennismaking zorgen dat jij als moeder samen met de oudste gaat kennismaken met de tweeling. Ipv dat de baby's bij jou al liggen.

7 maanden geleden

Ho de baby huilde onverwachts dus te snel op enter gedrukt. Vooral heel veel plezier met de uitbreiding van je gezin. Je zal vooral merken dat je door de eerste echt al wat ervaring hebt opgedaan en dat je bij een tweede (en bij jou ook gelijk derde) echt wel wat makkelijker wordt. Deels omdat het ook gewoon moet :D

7 maanden geleden

Reactie op Febbaby1

Wauw, een tweeling, gefeliciteerd! Hier geen ervaring met een tweeling, we ...
Dankjewel! 🤗 Ja dat was ik inderdaad ook van plan. Hopen dat ze er zo min mogelijk 'last' van heeft en de tweeling als iets leuks ziet. We gaan het zien. Dankjewel voor je lieve woorden!