17 Reacties

3 jaar geleden
Neusspray er opspuiten en curanol zalf en tabletjes kan je kopen bijnde apotheek werk heel goed

3 jaar geleden
Hii, ik had dit ook vorige week! Heb dit gekocht bij de drogist en erop gesmeerd. Binnen 2 dagen was het verholpen😊. Overigens is dit ook akkoord om te gebruiken tijdens zwangerschap staat in de bijsluiter!

3 jaar geleden
Reactie op Suus2505
Na hoelang werkt curanol zalf en tabletjes? Ik gebruik het sinds afgelopen ...
Het vel van de aambeien gaan nooit meer weg🙈 alleen de ader trekt zich terug maar het overtollige huid blijft weet helaas alles van

3 jaar geleden
Hier ook aambeien sinds vorige week woensdag.. curanol tabletten en zalf hielp niet. Thernal hielp jiet. Neusspray hielp niet. Ik heb nu een verdovingsmiddel gekregen van de huisarts, lijkt iets te helpen.. maar krimpt niet. Huisarts gaf ook aan dat zolang er nog druk op blijft van de baarmoeder er bijna geen kans is dat het krimpt of weg gaat. Ze gaf ook aan dat ze dus vrij weinig voor mij kon betekenen :(

3 jaar geleden
Sinds dinsdag ben ik 34 weken. Ik had 2 trombose aambeien (sinds vorige donderdag). Deze hebben ze opgesneden onder plaatselijke verdoving vrijdag. Jammer genoeg na mijn controle vandaag, werd vastgesteld dat ik terug binnen moet.. Deze maal zal ik opgenomen worden en gaan ze via ruggenprik verdoven en insnijden en moet ik ter observatie in het ziekenhuis blijven. De tromboses zijn er nog steeds.. Ik hoop dat de bevalling nog op zich laat wachten tot alles genezen zal zijn..

3 jaar geleden
Reactie op chris_vdv
Ik ook last van! Verschrikkelijk! Had het ook na mijn eerste bevalling 😩 i ...
Ik hoop dat het dan snel over is haha! Gebruik de zalf 3x per dag en 2tabletjes per dag om het ook meteen van binnenuit aan te pakken. Nog even afwachten hoe lang het duurt voor verbetering, maar ik hoop dat ik het wat verminderd heb voor de bevalling

3 jaar geleden
Reactie op Mommysince2018
Sinds dinsdag ben ik 34 weken. Ik had 2 trombose aambeien (sinds vorige don ...
Ik heb er ook 1 trombose aambei, wel 40 weken zwanger kan wel huilen zo pijn

3 jaar geleden
Reactie op 16-februari-2022
Ik heb er ook 1 trombose aambei, wel 40 weken zwanger kan wel huilen zo pij ...
Ik leef echt met je mee.. 😥 ik had er 2 met tromboses op 34 weken en werden uiteindelijk operatief weggenomen. Indien niet te groot na de bevalling kunnen ze het misschien nog oplossen met zalf en anders misschien eens vragen of ze deze al kunnen insnijden terwijl je epidurale nog in werking is (als je deze zal nemen uiteraard)? Dan ben je er misschien in 1 keer vanaf! Heel veel succes met de bevalling 🍀

3 jaar geleden
Reactie op Mommysince2018
Ik leef echt met je mee.. 😥 ik had er 2 met tromboses op 34 weken en werde ...
Ik zit nu bij de huisarts zal even horen. Wil natuurlijk
Bevallen zonder gedonder eigenlijk