11 Reacties

4 jaar geleden

Ik gebruik aankleedhoezen ook voor me kinderwagen matras. Dus zou het ook voor een wieg kunnen zelfde voormaat

4 jaar geleden

Ik heb apart een aankleedkussen gekocht gewoon van de hema. Hoeslakens voor de wieg zat erbij in en als hoeslaken voor de kinderwagen ga ik hydrofiele doeken gebruiken

4 jaar geleden

Ik gebruik wiegenhoeslakens voor mn kinderwagen past perfect!

4 jaar geleden

Ik denk gewoon van wat past dat past, er is overal wel iets speciaals voor te bedenken maar voor t gemak en portemonnee heb ik zoiets van zolang er een laken of hoes erin past is t prima toch! 😉 Poespas besparing hihi

4 jaar geleden

Ik gebruik de hoeslakens van m’n cosleeper, gewoon kijken wat past 😁

4 jaar geleden

Past gewoon hoor! Zijn over het algemeen allemaal dezelfde maten! Meer een marketing ding!

4 jaar geleden

Waar is die molton in de kinderwagen voor? Ik heb idd ook gewoon aankleedkussenhoezen voor zowel de kinderwagen als co-sleeper.

4 jaar geleden

Ik gebruik een wieg(hoes)laken + molton voor de kinderwagen. Aankleedkussenhoes gebruik ik niet eens. Ik pak een grote hydrofiele doek. Is stukken makkelijker als er ooit een ongelukje gebeurd. Kun je met 1 hand eraf halen en snel een nieuwe erop leggen. Ik heb daarom ook een stuk of 12 van die grote (120x120cm) multidoeken. Gebruik ik ook als ‘kussen’ in de ledikant. Scheelt weer een hoop verschonen als er gekwijld of teruggegeven wordt 😊. In de wieg doe ik hetzelfde, maar dan met een kleinere hydrofiele doek.

4 jaar geleden

Reactie op MirjamvG33

Waar is die molton in de kinderwagen voor? Ik heb idd ook gewoon aankleedku ...
Voor als er iets doorlekt?🤔 Thanks voor alle reacties! Heb nog niet alles binnen maar ga even meten of ik het multi functioneel kan gebruiken

4 jaar geleden

Reactie op Spruit87

Voor als er iets doorlekt?🤔 Thanks voor alle reacties! Heb nog niet alles ...
Molton zou ik nu meer gebruiken voor de warmte. De winter is een koude periode 😊. Maar als je een voetenzak gebruikt, dan lijkt het me niet nodig hoor.

4 jaar geleden

Ik ben eruit hoor dames. Aankleedkussenhoes van prenatal past overal omheen, echt ideaal! Dank voor jullie tips