Kan dit op deze leeftijd van 14 maanden? Heeft iemand van jullie kindjes dat al?
Verder heeft ze alles. Ook de voorste kiezen en hoektanden maar ze heeft alle symptomen weer van tandjes.
Maar vind t zooo vroeg
Sommige kindjes zijn gwn vroeg. Mijn oudste was ook heel snel ik weet niet juist meer welke leeftijd. Maar op haar 4 jaar starte ze ook wereld met wisselen. De jongste heeft nu haar eerste kiezen al een tijdje staan en gaat denk ik 1 van de dagen haar hoektanden krijgen.
Hier zijn er ook minstens 2 van de achterste kiezen door (misschien wel meer maar het is soms lastig te zien), maar nog niet alle voorste kiezen dacht ik. De andere tandjes zijn ook door. Ging opeens heel snel en veel tegelijkertijd- maar ze leek niet heel veel last te hebben (behalve veel kwijlen)
Hier krijgt ze dan veel eczeem op haar handjes en haar billen liggen open. Kan de klok erop zetten dat er dan weer wat komt. Maar we wachten wel af. Ik was zelf ook wel vroeg. Maar voor de achterste kiezen dacht ik dat dit wel heel vroeg is.
Ik moet stiekem heel hard lachen, omdat mijn zoon van bijna 15 maanden nog niet eens één tand heeft! Mijn ervaring is dat met het doorkomen van een gebit echt alles kan in een heeeeel breed tijdsschema. Voor nu: succes voor jou en je dochter met het doorkomen van de kiezen!
Hi mijn dochter is 15 maanden en heeft ook al 3 kiezen inderdaad. Kwamen ook alle 3 tegelijk, haar hoektanden heeft ze nog niet alleen 4 boven en 4 onder tandjes en nu dan haar kiezen erbij. Wat er mm
Hier heeft ze alle tanden op de achterste kiezen na en daar is het tandvlees voor m’n gevoel ook al een tijdje wittig en dik, dus denk dat sommige kindjes gewoon wat sneller zijn? Hier kwamen de hoektanden en de voorste kiezen en gelijktijdig zowat.