14 Reacties

4 jaar geleden

wat houdt dat in. ik moet nog 3 week in afwachting zitten

4 jaar geleden

Reactie op Manon29

wat houdt dat in. ik moet nog 3 week in afwachting zitten
Oh dan valt het vast mee.. hier gister geprikt en de huisarts was er vanmiddag om ons door te sturen naar de metabolische kinderarts. VLCADD is blijkbaar een zeer zeldzame stofwisseling ziekte. Iets met het verbranden van vetzuren en het slecht reageren op te lange voedingspauzes. Maar gelukkig zijn alle uitslagen tot nu toe negatief, dus nog een test afwachten die ze maandag gaan onderzoeken en dan kunnen ze pas definitief uitslag geven.

4 jaar geleden

Heftig! Ik hoop dat het negatief blijft. Ik ken persoonlijk niemand die het heeft, maar het schoot me net ineens te binnen dat een dochtertje van iemand van Teen Mom VLCADD heeft: https://www.rageregardlessry.org/about-rage-regardless-ry

4 jaar geleden

Hi! Onze oudste dochter (2 jaar) heeft de ziekte MCADD kwam ook uit de hielprik. Dat is ongeveer hetzelfde type. Dus mocht het zo zijn dan mag je altijd vragen stellen

4 jaar geleden

Waar hebben jullie de resultaat van de hielprik gekregen? Ik heb niks meer gehoord ervan. Mijn dochter is inmiddels 4 weken en 2 dagen oud.

4 jaar geleden

Reactie op Uro8

Waar hebben jullie de resultaat van de hielprik gekregen? Ik heb niks meer ...
als je niks hoord is het goed nieuws hebben ze niks gevonden.

4 jaar geleden

Reactie op Uro8

Waar hebben jullie de resultaat van de hielprik gekregen? Ik heb niks meer ...
Je krijgt altijd bericht, maar als ze niets vinden krijg je gewoon een brief vanuit het ministerie.

4 jaar geleden

Reactie op Manon29

als je niks hoord is het goed nieuws hebben ze niks gevonden.
Dat was altijd zo! Maar dat is afgelopen jaar veranderend. Je krijgt nu altijd bericht.

4 jaar geleden

Reactie op Larenda

Hi! Onze oudste dochter (2 jaar) heeft de ziekte MCADD kwam ook uit de hiel ...
Hey! Ik had er even naar gekeken, maar het lijkt me een stofwisselingsziekte waar je prima mee kunt leven. Gelukkig is het enzym onderzoek positief afgesloten en heeft ze geen stofwisselingsziekte. Een storm in een glas water.

4 jaar geleden

Reactie op Fansastisch

Dat was altijd zo! Maar dat is afgelopen jaar veranderend. Je krijgt nu alt ...
bij mij werd nu ook weer gezegt geen bericht is goed bericht.

4 jaar geleden

Reactie op Fansastisch

Je krijgt altijd bericht, maar als ze niets vinden krijg je gewoon een brie ...
En ongeveer wanneer krijg je bericht?

4 jaar geleden

Reactie op Fansastisch

Dat was altijd zo! Maar dat is afgelopen jaar veranderend. Je krijgt nu alt ...
Klopt! Wij kregen na ongeveer 4.5 week een brief vanuit het rivm dat de uitslag goed is.

4 jaar geleden

Reactie op Uro8

Ligt aan de uitslag denk ik, ik had binnen een dag bericht maar dat was dus niet goed maar dat was ook niet via een brief maar de HA kwam thuis langs. Ik denk dat als het oke is, het even duurt.

4 jaar geleden

Reactie op Uro8

Wij kregen te horen dat het max 5 weken kan duren voordat je bericht krijgt